Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Jeg tror det bare er de du ser på bildet, men kan dobbeltsjekke etterpå er vel tilsvarende antall på rs 700/701 også tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Det er nok det. Men siden rs gt liksom skal være en felg av såmvolsomt høy kvalitet, tenkte jeg kanskje de var skrudd fra baksiden også. Greit de har ikke bruk for så mange som 3-delte felger har, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Kan ha noe med vekt og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Jeg har en pose med skruer for hver felg jeg har delt. De er jo av titan, så felgen burde vel nesten bli lettere jo fler skruer man har brukt. En pose veier iallfall ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Tenkte ikke på at de var av titan, da har det med økonomi og gjøre da. For de koster vel litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Tenkte ikke på at de var av titan, da har det med økonomi og gjøre da.For de koster vel litt Er redd for det. Til og med den skruen hvor man monterer ventilen er av titan. Den måtte jeg borre ut av ene felgen min, så jeg er redd jeg må på delejakt for å få de sammen igjen.. Felgene er jo så dyre likevel, så hvorfor ikke slenge på for eksempel 8 skruer til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 At de koster tror jeg nok Men siden dere maser sånn så måtte jeg sjekke Ja, de er skitne, men det får gå for nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Savner igrunn disse..men trøster meg med at jeg ikke vil ha 20" på M3`n...med riktige dekk dimmensjoner så blir disse helrå på M5`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Kommer noen bilder snart;) fy flate de felgene satt godt på touringen! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Da lar du de være på touringen, og kjøper enda grommere til M5-en (om det finnes da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Du mener det ja? nei tror nok de skal få stå på m5'n i år Husker ikke inpresset på m5'n akkurat nå, men om det er samme som touringen så skal det iallefall ikke bli noe problem kanskje jeg til og med spacer de bittelitt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Så jo knallers ut det der! ET på M5en er 22 bak og 20 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Samme innpress på samtlige modeller av E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Det der ble deeeilig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Takk RS da vet jeg litt hvordan felgene kommer til å ligge kjekt å vite, da vet jeg jo at alle felgsettene jeg har går om hverandre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå