Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du har maset så lenge så kan jeg vise deg hvordan min bil så ut med disse felgene påmontert...vet ikke hva du tenker om det, men jeg mener du MÅ space som en gud iallefall forann.

Dekkene satt på i 2 timer før jeg dro tilbake med dem...var altfor lite gummi på 20" felger...

20120908_220749.jpg

20120908_220515.jpg

20120908_220522.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225x25x20 tror jeg..det var det eneste de hadde (trengte dekk der og da)..etter å ha kjørt hjem og studert hvordan det ble seende ut i 2 timer dro jeg tilbake og var tilbake på vinterhjul ganske raskt...Optimal dimm er vel 245x30x20 om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass lav profil på disse ja. Hva har du planer om når det gjelder dekk Tzunami ? 35 profil hadde jeg valgt som et minimum. Kan ikke være behagelig å kjøre på 20 tommere med 25 profil? Ihvertfall ikke med coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sittet og fundert og gransket dekkdimensjoner, bilder, kalkulatorer osv i hele dag, så blir spennende å få på dekk snart;) Tror det blir 235/30-20 foran og 255/30-20 bak, 25-profil blir for stumpete ja..

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tilogmed at tankmåleren har flyttet på seg etter den bare har gått på tomgang :lol::P

Veldig pen bil, som man tydlig ser får bra stell! :)

Hehe :P ja, den er visst tørst av en eller annen grunn :lol:

Thx, Den får nok bra stell ja, og slik skal det forbli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten strekk på 8,5" og 10" så er 245/30 og 285/25 min anbefaling :) hadde det på e92'n før. Så bra ut og funka fett.. :)

Men nå har ikke jeg fått med meg bredde på hjula fine da.. :P

Men uansett, dette kommer til å bli syyykt gromt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Får blåse litt liv i denne tråden igjen da, siden sommer og sol nærmer seg ;)

Fikk løftet bilen opp på bukk i dag, så må bare finne frem kompressoren, muttertrekker og fjærklemmer, så blir det skruing i morgen ;)

Så står touringen for tur etter det, kommer til å gjøre godt mot høydeskrekken min dette ;):P

DSC00409.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka ska eg sei... er blitt preget av 37 sider med M5 prat i denne tråden. :D

Er blitt helt overbevist at det skal stå ett lignende fire-hjuls fly i min garasje etterhvert.

Du har fått deg ett fantastisk flagg skip stående, og kan ikke si noe annet enn at her er det bare nyte tiden bak rattet. :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke fjærklemmer for å montere coilovers da mann :)

Du er skarp du? :P men må vel ha det for å demontere demperne som står i da? :P

Ka ska eg sei... er blitt preget av 37 sider med M5 prat i denne tråden. :D

Er blitt helt overbevist at det skal stå ett lignende fire-hjuls fly i min garasje etterhvert.

Du har fått deg ett fantastisk flagg skip stående, og kan ikke si noe annet enn at her er det bare nyte tiden bak rattet. :applause::applause:

Hehe :P har blitt veldig mange sider her, uten veldig mye action, men det skal nok bli noe etterhvert ;)

Skal virkelig nyte denne ja, ombestemte meg ang montering av coilovers forresten, skal vise den til godkjenning rett etter påske, så tar jeg coilovers etter det, haster jo ikke sånnsett så ;) så da blir det kosekjøring uken etter påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...