Tzunami Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Rekker det ikke, jobber 10-15 i morgen:/ Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da har man kommet litt igang med klargjøring til E30meet PCVforsterket presenning Ekstra felger Ekstra dekk Hardykobling, vet ikke om den er dårlig, men har kjøpt inn så jeg kan skifte den i morgen om det trengs Gulf 10-w60olje,oljefilter Bremsevæske Biltralle Skulle også fått med meg en lavprofilsjekk, så får se om jeg klarer å skaffe meg/låne med meg det før helgen Satser på at olje/væskeskift og dekkomlegging blir gjort i morgen, så er vi good to go til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hyggelig at du kom oppover selv om du skrev at det ikke ble noe tur Alltid hyggelig å hilse på nye folk med samme lidenskap, å artig å høre om turen din oppover med e6 alene. Hyggelig å slå av en prat ja Turen oppover var helt legendarisk, mye bedre enn jeg trodde den ville blitt Kanskje vi sees neste helg igjen? Det gjør vi nok, skal hvertfall nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Jeg har lav jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Hadde det vært mulig å låne den i helgen ahj? Hadde vært fantastisk isåfall Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Du har jo kremjobb forran deg da, bare smådill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hadde det vært mulig å låne den i helgen ahj? Hadde vært fantastisk isåfall Sent from my brain, using my fingers to write Det skal gå det, bare la meg sitte på en tur eller la meg prøve bilen så skal du få låne den. Laveste løft den klarer er 85 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 En gullstjerne til deg skal få sitte på ja flere runder også Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Du har jo kremjobb forran deg da, bare smådill Tja, heve og valse buene på touringen er litt av en jobb! Men er nesten ferdig med det nå i morgen begynner mer kremjobber ja m5'n står på henger nå, gikk akkurat blir så gromt å kjøre pp bane Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Klar for tur Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 faen nå er det bare et par dager igjen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hehe, det vogntoget der er vel litt på kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Var det vogntog det var ja? godt jeg har C-lappen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Rått, har m5"en på slep liksom XD Jelly e an Vertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå