Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Et dekk som ikke orket mer :P et par klips som må festes igjen, og feste i fangeren må festes ordentlig, pluss en real vask, så ser den like bra ut igjen :) ikke noe store greier ;)

godt å høre!! ble litt engstelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på deg også mats! :) Snurret et par ganger ja xD men følte jeg kom meg veldig utover treffet, så gleder meg til å fortsette å stige på lærekurven :D Takk for bildet, håper det kommer flere, spesielt fra 2. drifteheat fredag og siste på lørdag ;)

Takk for det Norbakken! Var ufatterlig gøy, og kommer til å fortsette med dette fremover så mye jeg kan :D

håper å bli en "aktiv røyker" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn som du pisket M5en rundt regner jeg med at du likte det ja ;) Ser for meg at den blir brukt som banebil ved flere anledninger ;)

Utrolig allsidige biler vi har, komfort og plass til hele familien på tur, og banebeist på en og samme dag! Ble ikke så mange runder på meg da, pluss at jeg tok det pent i svingene, litt overnervøs for å vrenge dekka av felgene, selv om det sikkert hadde gått bra da. Men dragrace funker de jo også til fant jeg ut! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storkoste meg der ute ;) planen er fortsatt skilter med tiden, men blir vel mer som en trackday-kosebil tror jeg ;)

De er veldig allsidige, med kraftige motorer, masse comfort, bra på forbruk under vanlige omstendigheter og flott utseende ;)

skjønner deg godt at du tok det rolig i svingene, for det hadde vært kjipt å vrenge av dekkene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer salg nå.... av 20" BBS RS GT'ne.

Kan nevne litt om dem:

8,5*20" med 215/30-20 foran

10*20" med 245/30-20 bak

Husker ikke eksakt et men kommer tilbake med det.

De er brukte, men ser veldig bra ut, skal få lagt ut litt flere bilder av dem, men det finnes også flere i tråden her ;)

Vanskelig å sette en eksakt pris, men kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...