Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Et dekk som ikke orket mer et par klips som må festes igjen, og feste i fangeren må festes ordentlig, pluss en real vask, så ser den like bra ut igjen ikke noe store greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Et dekk som ikke orket mer et par klips som må festes igjen, og feste i fangeren må festes ordentlig, pluss en real vask, så ser den like bra ut igjen ikke noe store greier godt å høre!! ble litt engstelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hehe fikk flere spørsmål om det gikk bra med m5'n, men heldigvis gikk det finfint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hyggelig å hilse på deg Gøy å se fremgangen i banekjøringa Selv om du snurra et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Slenger meg på matsi; du ratta bra utpå der på lørdag, var gøy å se på! Du forårsaket hvertfall mye røyk til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hyggelig å hilse på deg også mats! Snurret et par ganger ja xD men følte jeg kom meg veldig utover treffet, så gleder meg til å fortsette å stige på lærekurven Takk for bildet, håper det kommer flere, spesielt fra 2. drifteheat fredag og siste på lørdag Takk for det Norbakken! Var ufatterlig gøy, og kommer til å fortsette med dette fremover så mye jeg kan håper å bli en "aktiv røyker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hehe, sånn som du pisket M5en rundt regner jeg med at du likte det ja Ser for meg at den blir brukt som banebil ved flere anledninger Utrolig allsidige biler vi har, komfort og plass til hele familien på tur, og banebeist på en og samme dag! Ble ikke så mange runder på meg da, pluss at jeg tok det pent i svingene, litt overnervøs for å vrenge dekka av felgene, selv om det sikkert hadde gått bra da. Men dragrace funker de jo også til fant jeg ut! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Storkoste meg der ute planen er fortsatt skilter med tiden, men blir vel mer som en trackday-kosebil tror jeg De er veldig allsidige, med kraftige motorer, masse comfort, bra på forbruk under vanlige omstendigheter og flott utseende skjønner deg godt at du tok det rolig i svingene, for det hadde vært kjipt å vrenge av dekkene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hyggelig å hilse på deg! Her er 2 bilder jeg tok av din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ordna et til deg før helga er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Tøffe bilder gutter! Takk Hyggelig å hilse på deg også Hermanoo90! Ser jeg må jobbe litt med looken på m5'n, den ser jo gørrkjedelig ut iforhold til Bjørnar sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Vurderer salg nå.... av 20" BBS RS GT'ne. Kan nevne litt om dem: 8,5*20" med 215/30-20 foran 10*20" med 245/30-20 bak Husker ikke eksakt et men kommer tilbake med det. De er brukte, men ser veldig bra ut, skal få lagt ut litt flere bilder av dem, men det finnes også flere i tråden her Vanskelig å sette en eksakt pris, men kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Trodde jaggu du skulle selge M5`n! luring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hahaha. Tviler ikke på at RS GTene skal byttes ut med banehjul eller baneoppgradering til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 haha fy fadern nå trudde jeg også M5'n skulle bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå