Kristiansan'årn Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Tenkte jeg skulle oppdatere litt i kveld, med bilder osv.. ferdig montert bil, men nakken min er helt ødelagt i dag, føles ut som jeg får kraftige støt fra nakken og nedover øverste del av ryggen, så venter med skruing til i morgen da håper jeg å få montert sammen bilen, og kanskje testkjørt litt med clutchen nå er resten av delene til kompressoren rett rundt hjørnet, samt bestilte ny folie i går, så nå går det mot lysere tider Tenkte jeg skulle få laget meg en artig pit-bike også, så har nok å henge fingrene mine i den neste måneden! hehe, samme her når jeg lå under å skrudde, nakken helt som gele forferdelig å holde den oppe. fant et par plakebiter å la hodet på om det var mye av samme stilling det var digg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Husker da jeg pleide å skru (ja jeg pleide!!) så hadde jeg en pute å legge under nakken, en original pute fra mercedes Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Gleder meg jeg Tzunami! Det er du ikke alene om mister! hehe, samme her når jeg lå under å skrudde, nakken helt som gele forferdelig å holde den oppe. fant et par plakebiter å la hodet på om det var mye av samme stilling det var digg det! Er helt pain, så blir spylervæskedunk under hodet i dag Har heldigvis blitt bedre, så da blir det å prøve å få sammen bilen i dag! Husker da jeg pleide å skru (ja jeg pleide!!) så hadde jeg en pute å legge under nakken, en original pute fra mercedes jøssenavn! hadde jeg ikke trodd haha org mercepute? ikke dårlig eneste jeg har av sånt er en liten filtklut fra touringen hvor det står bmw på hjelper svært lite til nakkestøtte gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 I mine yngre dager var jeg meget fingernem...bytta motorer og girkasser og fjører og dempere og eksoser og interiører og clutcher og alt... men da var jeg ung og slank..kom meg lissom frem mye lettere... Puta var ett "ekstra sete" man putta i midtre setet bak når det bare var ett oppbevaringsrom der...på coupeene var det rene 4seter, og på sedan med sportline interiør var det også bare 4seter... den puta var perfekt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Fant ut at nye lamellen min ikke passet på svinghjulet mitt... liten strek i regningen da det skulle passe på standard svinghjul... Se bortifra at det ene svinghjulet har litt overflaterust på seg... Også har jeg visst fått meg maskot denne hyggelige karen satt og passet på bilen når jeg kom på verkstedet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Venter på svar fra bimmerworld på om de har sendt feil lamell, og som jeg har skjønt så må de vel ha gjort det, da en fjæret lamell pleier å være til enkelmasse svinghjul? Litt krise det her mtp at jeg begynner å få dårlig tid og har brukt mye penger på m5'n nå, men får vente i spenning på hva BW sier, og gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Vel, en liten gladnyhet iallefall, nå har resten av delene kommet, med personlig levering på jobben av Dunderdo! Da blir det vel litt skruing i dag også da kanskje gjøre klar for kompressormontering Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Du har for mye fritid....egentlig...rett og slett...husk vi er kjempegode venner og jeg skal sitte på en eller annen gang i denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 For mye fritid? ja jøss du får komme deg nedover til e30meet da, så skal du få sitte på om jeg får den i orden til da da? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Ble dårlig med skruing i dag pga dette VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Tok det så lang tid å kjøre den inn i butikken altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Hadde tatt enda lenger tid hadde det ikke vært så sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Har snakket litt frem og tilbake med BW i dag, de sier det skulle vert uavfjæret disk på denne, og feilen ikke er gjort av oss to, men mest sannsynelig Clutch Masters.Sendte bilder nå, så de har noe å gå etter, så får vi se hva videre samtale fører til.De svarer hvertfall fort og serviceinnstilt på mail (innenfor sine egne åpningstider ofc, som er kvelden her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Er ikke samme som når man kjøper sinter clutch da? Må dreies ut av svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Sånn denne clutchen ble bestilt så skulle den vert uavfjæret "direct oem replacement", dvs den skulle passet uten noen modifikasjoner av noe som helst, og ikke vert fjeret.Innteresante blir hvordan løsningen blir funnet sammen med BW. Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå