Tzunami Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Går nok å kjøre med 4 slike stoler, men det er kun lov med 2 pers i en bil på bane, om man ikke har spesialtilatelse, som gatebiltaxiene Hadde det blitt bur osv og jeg hadde fått lov så hadde jeg nok slengt inn alle 4, bare for morroskyld Det rare er at speil går ann å justere, både med justeringsknotten og memory-knappen... kjipt om jeg ikke får regulert rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Du kan vel bare koble inn den boksen mener jeg...loope med strøm så den tror den er koblet til... Jeg mener iallefall det var det vi gjorde i min E32 når setene ikke ville virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Da begynner hellet å snu! Svidd av noen laken på nytt svinghjul og clutch, så selger det andre kittet mitt, Clutchmasters FX400 / Stage 4, grom clutch til s62! Blir montering og prøvekjøring i ettermiddag/kveld regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Da begynner hellet å snu! Svidd av noen laken på nytt svinghjul og clutch, så selger det andre kittet mitt, Clutchmasters FX400 / Stage 4, grom clutch til s62! Blir montering og prøvekjøring i ettermiddag/kveld regner jeg med Regner med at du er ganske sliten etter å ha skrudd. Melder meg frivillig som testsjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Sliten ja? skal jeg love deg blir noen tunge dager fremover nå, men skal man bli ferdig så skal man bli ferdig gleder meg iallefall villt til prøvekjøring i dag! har selvsagt nappet med meg prøveskilter fra jobben, så jeg får prøvd den litt mer enn på asfaltflekken utenfor verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Du får prøve den bortom meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Husk at jeg er ledig etter kl 15 idag så er bare å slå på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. (Selv om du her gjør jobben selv )Vet hvordan du har det, nettopp hadd 40-45 timer skruing på min egen bil .. sparte mye penger på å gjøre selv/kompishjelp men resultatet ble en helt tipp topp teknisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Blir rått og se bilder av denne i full sladd snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Da er jeg våken og på jobb etter intens skruing i går, og kan bekrefte av bilen starter og går! skal få lagt ut video senere når jeg får den, men startet på første forsøk uten noe som helst problemer men dette var med frieksos og uten mellomaksel kl. 23:00-tiden en gang, så fant ut at jeg ikke kunne dra ut og kjøre når bilen var ferdig kl. 3 i natt, med hensyn til naboene.. Bilen er nå iallefall klar for testtur forruten stoler og belter, så dette blir fikset i dag og så blir det testkjøring! så blir fort en lang dag i dag også Fikk også storfint besøk av kongen selv (KingB) med "expressdelivery" av bolter til clutch og svinghjul som jeg handlet av han (tommel opp forresten, for handel med han ) så fikk litt tips ifbm kompressor. Greit å ha en ess-fasit når man skrur alt selv Så enn så lenge er det bare å vente i spenning, så kommer det mer bilder og filmklipp av oppstart etterhvert Du får prøve den bortom meg Om jeg plutselig hadde vært i Fredrikstad så hadde nok ikke verken sjefen eller svv vært så glade om jeg hadde blitt stoppet haha Husk at jeg er ledig etter kl 15 idag så er bare å slå på tråden Har jeg nr ditt? vet jeg hvem du er egentlig? :S neidaaa bilen var ferdig rundt kl. 3, men am. ikke pm. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. (Selv om du her gjør jobben selv )Vet hvordan du har det, nettopp hadd 40-45 timer skruing på min egen bil .. sparte mye penger på å gjøre selv/kompishjelp men resultatet ble en helt tipp topp teknisk bil! Ja, er penger spart på å gjøre jobben selv er på 2. døgnet med under 3 timer søvn nå, så merker det sliter på kroppen! For ikke å snakke om nakke og rygg etter kinkige sitte- og liggestillinger under bilen for å montere igjen! Blir rått og se bilder av denne i full sladd snart! Håper det blir enda råere å kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 du er frekk håper du glemmer en bolt til svinghjulet!!!!!! Men fra spøk til kebab, håper bilen blir slik du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Haha blir nok bra skal du se du får komme ned på e30meet eller gatebil da vettu om du ikke er for gammel for slikt? åh, nå fikk jeg lyst på kebab.... spiste en stor folkets kyllingkebab på søndag... NAM!! Forsåvidt gått mye fastfood de siste dagene, mcern like ved verkstedet har vel lagt på meg det jeg har lettet m5'n for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Godt å se det flere som stresseskrur samt detta blir gromt Begynner selv tidligst i morgen så blir litt stress her og! Mye man kommer på i siste liten gitt Mange kilo blir den lettere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Usikker på lettingen, glemte å veie den før jeg begynte å lette den, men regner med å lette den rundt 150-200kg kan forsåvidt prøve å veie alt jeg har tatt ut, har det liggende hjemme lettet til og med ca 10kg bare på clutch og svinghjul! Jeg ser endelig lyset i enden av tunellen nå, men blir tight med alt småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Fett! Dette blir rått! Skal du på rudskogen liksom når det er gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå