Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Åja, nei det er ikke noe særlig. Vet du hvorfor de har gjort det slik?

Vet ikke helt, anntagelig fordi på en gatebil hadde det kansje blitt for mye kjøling eller noe.

Er mulig, om bilen skal brukes mye til "vanlig" bruk å sette på ekstern termostat som åpner 100%, om du vil ha en termostatfunktion, men er det godversbilen som tas ut på banetreff og fine sommerdager tror jeg ikke det er nødvendig. (kjørte min E46 m3 med åpen termostat på prøveskilt ett par ganger, skulle fikk oljetempen såvidt opp mot 70 grader på veien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakstillinga ser RÅ ut!!! Ellers tipper jeg du må av igjen med rattakselkrysset... Jeg får i alle fall ikke motoren min opp/ned med det på plass. Men mulig S54 er " slankere".

Ser for meg at du får problemer med å få alt dette inn på skilter. Statens vegvesen får jo nesten angst når de ser glassfiber og andre ting som ikke er originalt. Men du får prøve og håpe de har en meget god dag der du skal kontrollere;-) Imponert over jobben du gjør!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så gjennomført denne blir! med tanke på breddere så sa dem ingenting da jeg var innom for å godkjenne motor og slikt :)

 

Var det jeg håpet på, at det ikke skal være noe problem, selv om man aldri vet med Biltilsynet.. Det er en original M3, så tror heller ikke det skal være store problemer å godjenne den med S54. Det er vel egentlig kun understellet som kan by på problemer, da det ikke er TÜV på de, men det er ikke noe stort problem i mine øynde. ;)

Rattkrysset skal byttes ut, da det ikke passer til E36, kun E30. E36 er avhengig av å flekse der, da styrestangen og styringen ikke er linær, og det er derfor stor sjanse for at styrestangen knekker og man mister styringen... Blir derfor byttet ut med en sak fra E34. Hvis noen trenger en slik til E30, så er min til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så gjennomført denne blir! med tanke på breddere så sa dem ingenting da jeg var innom for å godkjenne motor og slikt :)

 

Var det jeg håpet på, at det ikke skal være noe problem, selv om man aldri vet med Biltilsynet.. Det er en original M3, så tror heller ikke det skal være store problemer å godjenne den med S54. Det er vel egentlig kun understellet som kan by på problemer, da det ikke er TÜV på de, men det er ikke noe stort problem i mine øynde. ;)

Rattkrysset skal byttes ut, da det ikke passer til E36, kun E30. E36 er avhengig av å flekse der, da styrestangen og styringen ikke er linær, og det er derfor stor sjanse for at styrestangen knekker og man mister styringen... Blir derfor byttet ut med en sak fra E34. Hvis noen trenger en slik til E30, så er min til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...