MrQuiet Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor det stilles så mye spørsmål til hvorfor Mr Andersen gjør som han gjør. Jeg kjenner ikke mannen. Ei heller er jeg særlig innsatt i ombygging av biler. Men jeg er godt kjent med entusiasthobbyer. Og etter å ha lest gjennom tråden, er det i mine øyne ganske tydelig at mannen bygger som han gjør fordi han har lyst. Det ser ut som dette er hans drøm akkurat nå. Og det ser ut som han gjør ting skikkelig, med en framdrift ut fra hans økonomiske og tidsmessige rammebetingelser. Keep up the good work Mr Andersen! Til inspirasjon for likesinnede og drømmende bilentusiaster. -Erik-, R Andersen, Enes Yakici og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Takk for det, MrQuiet! Å bygge bil vil aldri bli en smart økonomisk greie, og som nevnt tidligere, så tror jeg faktisk ikke det blir så mye billigere om man skulle bygget tilsvarenede bil på en 320i, om man tar med salgssummen også. Fra starten av så var det ikke meningen å bytte til en S54, men kom over en som fristet for mye, og da ble det bytte av motor. Mellomlegget fra S50`n ble "nesten" kostnaden av å "chippe" S50`n, og da fikk jeg en mye mer potent motor som hadde gått mye mindre. Tror ikke det bør være store problemer å få den godkjent med S54. Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Var ikke ilt ment, jeez Bare lurte:) Blir ett stilig prosjekt selvom jeg ikke er helt fan av skjermbredderne R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Er selv litt usikker på utseendet med skjermbredderene, men her er funksjon viktigere enn form! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Må også si at det er supert med oppdateringer her og ikke kun på bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Da ser jeg greia. Var ikke ment som noe negativt. Rått prosjekt. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Tar det heller ikke som noe negativt! Det er lov å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 E30M3 look på skjermene ser jo meget rått ut på e36, det skulle du hatt på denne doningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 E30M3 look på skjermene ser jo meget rått ut på e36, det skulle du hatt på denne doningen Urquattro-bredding, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Corsa-bredding mener dere.. Hvis det er noen som har en 9" eller 9,5" bred felg i 18" med lavt innpress for salg, så si ifra! Skulle hatt en felg for å sjekke ut hvor mye felg/dekk jeg får plass til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Også ute etter en diff fra en -90 520i, evt. kun utvekslingen, da den er på 3:64 og passer fint i diff`n på E36 M3. Noen som har en liggende, eller vet om en for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Leste igjennom denne tråden nå, må følge med litt her. Har lyst til å gjøre litt mer ut av E36'n min selv, å her serveres masse info i en veldig fin tråd Håper virkelig du får dette ferdig (blir man noengang ferdig? ), til sesongen. Skal bli gøy å se hvor rask denne med deg inni blir rundt skogen, så har jeg noe å strekke meg etter Regner med å se bilen din der på div treff i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Takk for det! Helt ferdig blir man nok aldri.... Men får jo håpe at man er klar med versjon 1 til sommeren, og da kommer jeg nok til å møte opp på en del treff. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvordan går de her da? Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Det går fint med meg! Men heller stille på bilfronten.. Har vært bortreist i julen, og ellers mye å gjøre, men skal snart levere bilen til rustsveising. Har fått en pakke med glassfiberskjermer, deksel til dørene og sidene bak i glassfiber, og så har jeg bestilt datasprut. Det ble et kit fra MaxxECU med Mdash; www.maxxecu.se Vurderer også å selge Rota Grid-felgene i 9x17", da jeg trenger felger med lavt innpress pga. breddingen. Selges for kr. 7000,- uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå