Turbo-HF Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Originale BMW felger produsert av BBS i Tyskland. Dimensjon: 8 x 17 Dekk: Dunlop Fast Respons: 225/45-WR17 Dette er en sjelden sjanse til å skaffe seg et sett med de mest klassiske krysseike felgene noensinne levert til BMW. Felgene er delte og skrudde med skruer i titan. Kun sommerkjørt. Dekkene var nye ifjor sommer og kun rullet i underkant av 5000 km. Felgene ble bestilt nye fra Stenshagen og levert fra BMW i München. Har sittet på en 1999-modell E46 328Ci siden de var nye. Felgene passer til E46, E36 og muligens flere modeller, også. Kan hende de passer til nyere modeller også, men dette er som sagt en klassisk BMW felg. Etter at BBS gikk konkurs er dette en felg som er gått ut av sortimentet til BMW og de er trolig altfor dyre å produsere til at det vil bli produsert nye eksemplar. Dette er som sagt en sjelden sjanse. I meget god stand. Nypris felger: 4500 x 4 = 18.000 kr Nypris dekk: 1500 x 4 = 6.000 kr Totalt: 24.000. Selges samlet med dekk montert på felg for 9.500 kr. Kan hentes i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Opp, kom med anstendige bud på disse fine hjulene, fremtrer som særdeles pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 er ikke 3 delte disse . er 2 delte , er vel samme felg man kunne få til e39 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 er ikke 3 delte disse . er 2 delte , er vel samme felg man kunne få til e39 . Ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er orginale style 42 . ergo en 2 delt felg . er jo litt dumt at folk tror de kjøper en 3 delt felg å så er den bare 2 delt . jeg hadde hvertfall reagert på det . ingen som liker å bli lurt . men ska ikke forstyre mer jeg nå . men rett ska vera rett . http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 er orginale style 42 . ergo en 2 delt felg . er jo litt dumt at folk tror de kjøper en 3 delt felg å så er den bare 2 delt . jeg hadde hvertfall reagert på det . ingen som liker å bli lurt . men ska ikke forstyre mer jeg nå . men rett ska vera rett .http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15 Takk for info, men dette er en kamerat sitt hjulsett som selges, og han sier det er bestilt 3-delt med titanskruer, så... Selges gjør de uansett.. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har snakket med min kamerat, og han bekrefter igjen at disse faktisk ikke er 2-delte, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 E39 er eneste bmw med 74,1mm senterring på navet, andre har 72,5mm. Disse vil da kun passe E39 hvis de er laget til E39, bare en liten heads up. Lykke til med salg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 E39 er eneste bmw med 74,1mm senterring på navet, andre har 72,5mm.Disse vil da kun passe E39 hvis de er laget til E39, bare en liten heads up. Lykke til med salg =) Takk, sant det! Mente aldri at disse passer E39 5'ern.. Men bort må de, kom med bud! Minstepris er 9500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Helgebump, må da være interesse for disse?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har snakket med min kamerat, og han bekrefter igjen at disse faktisk ikke er 2-delte, så... Dersom dette er Krysseker II 42 så er disse felgene to-delte og ikke tre-delte. De produseres for øvrig fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har snakket med min kamerat, og han bekrefter igjen at disse faktisk ikke er 2-delte, så... Dersom dette er Krysseker II 42 så er disse felgene to-delte og ikke tre-delte. De produseres for øvrig fortsatt. Disse passer IKKE E39, og han mener det ikke er Style 42, så ikke mine egne opplysninger. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Sånn, har oppdatert info. Diskuterer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå