Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det :-)

Ja, jeg vet noe er litt ekstremt, men det skjer når jeg blir lei av de samme bilene hele tiden og ser jeg har 50 bilder av samme bilen i samme vinkel :P

Jeg har likt din side for lenge siden ;-)

Skrevet

Dette bare bekrefter jo at store deler av driftingmiljøet både inn- og utenlands er en nitrist gjeng.

Her har du bilene jeg ser når jeg er på ferie i leiligheten (Warszawas svar på Bærum), var der for et par mnd siden, og skal dit om et par veker. Forrige gang møtte jeg en Aventador, i mine øyne det grommeste jeg har møtt noen sine langs veien, men her er et utvalg annet jeg spotter:

Derfor blir det litt feil med polske jordebiler som skrenser:P

Skrevet

Gi meg en helg i Oslo så skulle jeg ha satt i stand en liknende fotomontasje 8) Folk er for lette å imponere når de drar til utlandet å ser sportsbiler, dra ut på landsbygda i Polen så tenker jeg du ser mange luksusbiler. Det er her forskjellen mellom Norge og Polen, er nesten like mange grombiler på landsbygda som i byene her i landet.

Og ja jeg har også spotta Aventador, den var Norskregga og sto lukeparkert en liten Sørlandsby:)

Skrevet

Hehe :P Her kan jeg gå til en middelsstor by Rzeszow (400 000 innbyggere) og finne uttallige råe biler. Tingen er, som i Norge, at folk bruker ikke alltid bilene, og de som gjør det, har så mange andre tøffe biler i stallen, at de ikke vet hvilke de skal bruke :lol:

Dette driftestevne her var et lokalt treff, som feks I Kristiansand annenhver søndag er det trening :P Er vel i snitt 10 biler :P

Bilene som stod på utsiden av porten var en Aston Martin DB9 og en GT3. Så jeg var igrunnen ikke skuffet over bilene på utsiden :P

Skrevet

Mye fine bilder :applause:

Syns det ser ut som du er på et bilcross stevne jeg ! Noe også det begynner å bli mye av i Norge.

Gatebil skulle skjerpe inn bilcross looken på bilene, det har ikke virka gitt.

Takk for det :-) Gatebil, sam drifting nasjonalt kommer til å bli mye skjerpet snart... Mye går på sikkerhet og slikt da. Bla må nok alle sveise inn wastegatene sine :/ Kjipt med lyden da!

Skrevet
At den GT til Tommy ble "borte", var vel noe i grå sonen vel, eller ?

Syntes du det? Den ble tross alt funnet igjen i Norge... Noe mer går jeg ikke innpå, da dette ikke handler om en bil... Men folk skriker fort etter "ulv" her inne--

Stemmer det Yngve.

Skrevet
Hehe :P Her kan jeg gå til en middelsstor by Rzeszow (400 000 innbyggere) og finne uttallige råe biler. Tingen er, som i Norge, at folk bruker ikke alltid bilene, og de som gjør det, har så mange andre tøffe biler i stallen, at de ikke vet hvilke de skal bruke :lol:

Akkurat der du har det. Haugevis av rike bedriftseiere på landsbygda i Polen også. Så det argumentet forsvinner, selv om det er mye bråta i bygdene der også som i alle land. Men den ER bedre der enn i Norge, det skal lite til. I Norge lånerfolk penger til å kjøpe Avensis og sånt ingeniøroppkast av moderne dritt, mens der går det heller for en strøken MB 123 eller noe klassisk og nostalgisk :twisted: Så der har de virkelig skjønt det :applause:

Skrevet

Akkurat der du har det. Haugevis av rike bedriftseiere på landsbygda i Polen også. Så det argumentet forsvinner, selv om det er mye bråta i bygdene der også som i alle land. Men den ER bedre der enn i Norge, det skal lite til. I Norge lånerfolk penger til å kjøpe Avensis og sånt ingeniøroppkast av moderne dritt, mens der går det heller for en strøken MB 123 eller noe klassisk og nostalgisk :twisted: Så der har de virkelig skjønt det :applause:

Går mye gammelt her nede, som med noen fete felger og senk ville blitt knallrått! Gamle Saaber, Trabant, Fiat 126p ^^ Når det er litt penger på konto til "sløsing" er det ikke tvil om at jeg vil ha en slik for moro...

Fant forresten en s54b32 med 150 000 km bak seg for 8000 norske kroner... :roll: Tror snart min bil må ned hit å få seg motor og girkasse med tilbehør :lol:

Skrevet

Siden eg er fra Polen og veit litt om miljøet så har eg fått med meg at uansett kor dårlig/gammal bil di har så er effektanlegg et must! :P samt felger da. Var der nede med min gamle volvo v40. lakkerte heile bilen for 6000kr på eit verksted :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...