Kissa Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kissa Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei. Legger ut noen bilder av min e30 cab som jeg vurderer å selge... Vil bare sjekke om d er noe respons her før jeg legger den ut på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette var virkelig ett smykke av en cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Helt enig i at denne var meget flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Utrolig fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kult med E46 seter Mye styr for å få dem til å passe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kul cab! Genialt med E46-seter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kissa Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hei. Takker for posetiv tilbakemelding Har brukt mange timer på denne caben. Litt av d jeg har gjort: Helt nye brock b1 8,5x17 10x17 Ny lakka 2 år siden lumma fangere å custom sideskjørt "bredding" Org 320 men bygget om til m50b25 fra 525. 92model uten vanos. Det er gjort litt med motor ca 210 hk Diff med sperra fra 525tdi e28 med lav utveksling, har hørt at d er denne de bruker når de bygger om til v8. Har litt dårligere aks men får mye mer ut på vært gir. I 100kmt 5gir 2000 omdreininger. 70 kmt første 130 andre....rått Byttet ut alle lys i instrument å hele bilen så alt virker. M3 skinn seter. Tok ut midtkonsoll, teppe å sveiste nye fester i ramma på bilen. Du sitter like lavt i disse setene som i e30 setene. Det elektriske virker også Sikkert noe mer også. Er kjempe fornøyd med bilen, bruker den vær dag men ikke på vinteren, da jeg ikke får betalt for å brøyte snøen haha... 100% rust fri. Byttet mye slitedeler. Vurderer å selge den men har ikke tenkt så mye på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå