fozzie88 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Da var dagen for studentbil og min første bmw kommet. Dro fra Bodø til værnes på søndag. Ble en lang tur oppover igjen.. Turen oppover gikk problemfritt, eneste jeg har å sette fingeren på er at lyddemperen må byttes da den bråker mer enn den går.. utstyr på bilen: - Forged M double spoke 17" felger - godkjent senket i vognkortet (coilovers) - setevarme - metallic svart lakk - Reservehjul - Tåkelys - Sorte skinnseter Det jeg har gjort så langt: - 4-hjulskontroll / stillt rattet. - festet dørdeksel på passasjersiden. - re-synkronisert el-cab. - Reparert håndbrekket. - byttet bremselysbryter Planer for bilen: - fikse framrute (sprekk) - bytte lyddemper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ser ut som en flott bil ta bedre bilder og sett på m3 baklyker, gjør susen med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takk er veldig fornøyd selv Litt småarbeid er det selvfølgelig, men ikke mer enn at jeg klarer leve med det. Var på østbyen bil (bmw forhandleren i Bodø) og fikk bekreftet at det var hjullageret og spindelen bak på førersiden som var gåent. Blir uten bil i helga, men det kan jeg leve med. Gleder meg til å få den tilbake slik at jeg kan begynne støvsuge/shine innvendig og få ordnet bagasjerommet da det mangler gulvplate og sidedeksel nede i bagasjerommet Noen som har noe erfaring med clips innsiden av dørene? Kommer flere bilder når jeg får tilbake bilen å får tatt ut speilrefleks kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Kristian Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Takk Svein! Satser på en liten photoshot når jeg får tilbake bilen over helga Har ikke fått prøvd speilreflekskameraet jeg kjøpte i sommer enda.. Endelig noe som jeg gleder meg til å ta bilde av Du får komme bortover en dag så får du se nærmere på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Da er hjullageret erstattet og bilen er tilbake. Har bestilt ny sylinder i tenningslåsen. Fylte etter med agip motorolje, kan også påpeke at jeg er overasket over hvor lite bensin bilen bruker. Har selvfølgelig fått en ripe i framruta som sikkert må ordnes iløpet av vinteren.. UPDATE: Var på østbyen bil å skulle få reparert sylinder i tenningslåsen, de monterte nytt sluttstykke likevell om jeg tydeliggjorde at det var hovedsylinder som var gåen, men jeg liker bilen bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har bestilt 50 clips til interiøret på Ebay. Bilen begynner ta form! Bagasjerommet mangler alt av deksel, trodde dette skulle bli vanskelig å få tak i, men Ebay er redningen på alt når man har E36 Har lagt om til vinterdekk så dette blir nok siste bildet med sommerfelger for i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Da har jeg fått ordnet tenningslåsen. Da er det bare å sette igang med dørdeksel etterhvert, frister ikke i kulden. Imponert over fremkommeligheten på vinterføre! Noen som vet om interiøret til bagasjerommet fra E36 coupe eller sedan passer i cab? Snakker da om komplett interiør i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Har i lengre tid vært usikker på om jeg vil ha de originale nyrene eller svarte, så bestilte svarte nyrer på Ebay så får vi se hvordan jeg liker dem etterhvert. Bestilte amber corners i samme slengen, men synes det begynner såpass mange som kjører rundt med dette, frykter jeg blir Bodøs copycat Noen i Bodø-distriktet som har vært av med dørtrekkene på innsiden? Er det bare å smette av dørtrekket? Må bytte noen klips på passasjersiden. Eneste som gjenstår før jeg er 100% fornøyd er egentlig firehjulskontroll sånn at rattet faktisk står i rett vinkel, drittlei av at rattet står 10-15 grader til høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Har ikke tenkt å foreta meg noe drastisk når det kommer til innkjøp av styling, men her er et bilde av hvordan jeg håper at den ser ut til sommeren. Svarte nyrer og amber corners er i mine øyne noe av det peneste man kan gjøre på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Rævva bilder med rævva vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 m bakfanger hadde gjort seg slik at du får komplett m-optikk Rattet er det bare å justere litt på, gjort på 40 sec. Plukk av airbagen, en stk bolt roter det til ønsket posisjon og monter på. Er ikke sikkert at hjulstillinga er feil, kan ha vert noen som bare har slurva med monteringa elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Liker hvordan bilen ser ut akkurat slik den er, eneste som blir byttet på bilen er hovedlykter eller blinklys foran. Noen anbefalinger når jeg skal behandle setene foran? Skal uansett ta en 4-hjulskontroll Fikk brev om EU-kontroll i går.. Får satse på at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Har endelig fått ordnet passasjerdøra, knakk noen clips før dørdekselet satt som det skulle, men det ble bra til slutt. Da gjenstår 4-hjulskontroll og håndbrekk før eu-godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 4-hjulskontroll og håndbrekk ble ordnet i dag, har også byttet kule på høyre bærearm bak. EU-godkjent i dag Hadde besøk av en kompis med 535d m-sport.. E36 ble plutselig litt stusselig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå