barsjef Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som vet om det går å programere PDC systemet så det starter automatisk ved lav hastighet feks. ved 5 eller 10km i timen?? Hadde dette på de siste mercedes vi hadde i huset å syns dette var en grei ting når en skal parkere frem for å skulle slå dette på manuelt.
Otis Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Det slås vel ikke på manuelt, men ved revers? Jeg vet ikke om det går, men har ikke hørt om at noen har gjort det før da..
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Det skal gå fint, har gjort det på min 03 modell Men tror den bare blir aktivert en gang, altså om du starter og kjører for så og kjøre saktere en den valgte hastighet for aktivering, så slår PDC seg på, og når du tar av igjen, neste gang du slakker ned farten under grensen så slår den seg ikke på (tror jeg). Det virker som det er sånn med min vertfall..
Otis Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Litt poengløst det da, Alpejohn. Sikker på at det er slik da? Sjekka?
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Litt poengløst det da, Alpejohn.Sikker på at det er slik da? Sjekka? Jeg tror det er slik, har det sånn på min nå.. Men har ikke tenkt så nøye over det. Men er litt rart om det er slik ja.. Skal tenke litt over det i morgen
barsjef Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 det slås på automatisk ved revers ja, men manuelt om en vil ha det på når en parkere/kjøre fremover. lille mor etterlyser at det slår seg på ved vanlig parkering, er jo greit å ha når en parkere på trange plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå