Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Dagens oppsummering!: Vært til fots på posten og hentet deler fra Koed på posten isted, takk for det! Dermed er oljefilter, luftfilter, bensinfilter, diverse lyspærer, clips, baklykter og øyelokk ihus.. Deilig! Så var jeg nettopp i telefon med Schmiedmann også, nylig, og fikk da vite at flere av delene har kommet, blant annet 325 bakstillingen, og samtidig bestilte jeg strammehjul og registerrem. Dette hentes til uken.. Hjulbuer bak, eller bakskjermene, da, skal også erstattes med nye.. Gleder meg, som allerede sagt, mer skjer iløpet av morgendagen, fredag og helgen.. Enkle teaserbilder.. Her går jeg grundig til verks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er det øyelokk jeg ser på høyre side der på nederste bilde??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er det øyelokk jeg ser på høyre side der på nederste bilde??? Det er det, riktig observert, var så billig at jeg bare måtte ha det med, hehe.. "First Price"-varianten, så! Skal også få bestilt meg nye bakskjermer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sååhhh, du kunne heller fått et sett av meg om du på død og liv på ha det der.. Har et av 4 sett igjen som jeg ikke har knekt og kasta i boss enda som har fulgt med biler jeg har hatt / deler jeg har kjøpt. Nye bakskjermer høres mere fornuftig ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sååhhh, du kunne heller fått et sett av meg om du på død og liv på ha det der.. Har et av 4 sett igjen som jeg ikke har knekt og kasta i boss enda som har fulgt med biler jeg har hatt / deler jeg har kjøpt.Nye bakskjermer høres mere fornuftig ut ja Hehe, greit med reservedeler, tar gjerne med det "andre" settet om du har et å avse, hehe, de fra Lester på GS Bildeler ser penere ut.. Kjekt å ha, men blir nok ikke montert på, annet enn for å prøve.. Vil ikke ha lyktesenkere på, i utgangspunktet.. Skjermer er mye viktigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Liker det du sier der Du får ta en titt innom salgstråden min om du skulle mangle noe som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Liker det du sier der Du får ta en titt innom salgstråden min om du skulle mangle noe som jeg har Takk, jeg kikker innom jeg, vettu, Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 det kommer vel noe bilder av rustsveisinga eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 det kommer vel noe bilder av rustsveisinga eller ? Gjett om det gjør, skal legges ut fortløpende, så snart jeg får til.. Står og tripper og venter på å få tilbake bilen nå! Ryddet hele garasjen og carporten ferdig, dèt tar på, men er vel verdt det, og da blir det plass til bilen der inne, og litt rom rundt, også, heldigvis.. Så da står bilene "side by side." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Vært en rimelig tung og lang dag nå, så jeg er ganske motløs, pluss tom for overskudd akkurat idag, så jeg har egentlig bare ryddet, sett over den, tatt noen bilder, og fått den innunder tak i carporten, så den står tørrere og værbeskyttet.. Må fullføre resten, og fortsetter nok imorgen.. Skal komme enda sterkere tilbake etter eller iløpet av morgendagen, håper og tror jeg.. Er jo en hel del som gjentår enda, så.. Mer rustsveising som må fullføres, få satt på et nytt tanklokk til påfyllingsrør til bensin, sette på ny sveivearm til vindusheisen på førerdøren, med mer.. Lommeboken lider litt, men føler bilene mine er verdt det og bare fortjener det beste.. (Selvom jeg sikkert aldri blir ferdig, heller... Hvem blir vel det? ) Vurderer servokonvertering, kanskje.. Noen som har ekspansjonstank, servopumpe og tannstang? Tross alt positivt: Det går fremover, jeg har noe å gjøre, og bilen er under tak i regnet. Nye hjulbuer bak kommer etterhvert, bensintanken tømmes og taes ned før resten skal rustsveises og byttes, og alle instrumentene virker visst, så teknisk bra, og mekanisk og kosmetisk hjelper.) Bildene jeg tok: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har en servopumpe Edit, han har jo bare kappa ut og latt det være? Få se bilder av ting han har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hva er det egentlig han rustsveiseren" har gjort med bilen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hva er det egentlig han rustsveiseren" har gjort med bilen?! Jo, stoppet seg vel egentlig da jeg vil bytte hjulbuene uansett, på nyåret.. Økonomiske grunner til at det ikke ble fullført helt enda.. Han har kameraet mitt enda, også.. Til runde 2, men dette koster mer enn det smakte.. =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har en servopumpe Edit, han har jo bare kappa ut og latt det være? Få se bilder av ting han har gjort Har stoppet seg litt, derfor jeg er lei nå, han har tatt av hengerfestet, gjort mer "usynlige" ting, som å ta ut og tørke gulvteppe, med mer, og funnet ut at alle instrumenter funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå