Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det ble mye bilder og lite fremgang her nå. :-k

Ja må skrue mer en du tar bilder skal det skje noe!..:) et lite tips til at bilen er fuktig i dørken er å finne ut hvor den lekker,fikse lekkasjene og deretter tørke bilen..:) pakninger rundt front/bakrute og tettninger på dører er vel vanlige syndere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble mye bilder og lite fremgang her nå. :-k

Ja må skrue mer en du tar bilder skal det skje noe!..:) et lite tips til at bilen er fuktig i dørken er å finne ut hvor den lekker,fikse lekkasjene og deretter tørke bilen..:) pakninger rundt front/bakrute og tettninger på dører er vel vanlige syndere.

Takk for tips, og hyggelig med innspil og at du leser her, Jås! ;) Will do! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig "krasse" dere alle var nå, da? :P:lol: Kan vel aldri bli for mye bilder?! :?

Vel, fremgangen kommer nå etterhvert.. Langtidsprosjekt, og jeg prøver meg frem.. Er såpass mye å ta tak i at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen, nå, pluss at livet går svært opp og ned. #-o:cry::roll:

Mer bilder, til glede og irritasjon:

CIMG7154.jpg

CIMG7157.jpg

CIMG7158.jpg

CIMG7159.jpg

CIMG7162.jpg

CIMG7176.jpg

CIMG7178.jpg

CIMG7179.jpg

CIMG7182.jpg

CIMG7183.jpg

CIMG7191.jpg

CIMG7185.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, over 1990 visninger her allerede, gitt.. :D Uvisst om hvor mange som er mine egne, men neppe fler enn 90 stykker, hehe! ;) (y) Vel, idag gidder jeg ikke legge ut noen bilder, siden det ble upopulært i lengden. :P Men har gjort litt idag, da, tørket og ordnet litt, og begynt å sette bilen sammen igjen, iallfall interiørmessig, skal støvsuge og sånn senere, ble ikke til det nå. Setter på rattdekslet og sånn, pluss fjernet de siste limrestene etter et gammelt klistreprøveskilt på frontfangeren. Gulvet baki virker heldigvis mye tørrere, så det er positivt, og jeg så også veldig hvor fuktigheten trenger inn nå, da, ved spesielt venstre baklykt, ytterst på siden (i festet), der rant det regnvann bare jeg tok på den, så her skal det virkelig renses og tette skikkelig før jeg setter inn lampene igjen. Snart skal deler hentes hos Schmiedmann, også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg, bilder imøtesees alltid :) Hvis jeg skal gi deg et tips om hvordan JEG personlig liker fremføringen av bilder, så trives jeg best slik:

Ha gjerne masse bilder, men prøv å kommentere hvert av bildene - det gjør bildene litt mer fengende og spennende. Om ikke alle bildene kommenteres, så hiv ikke ut for mange bilder uten tekst. Da er det lett å miste fokus på hva en ser på. Ved å kommentere (mesteparten av) bildene hele veien, så blir en selv også mer kresen/selektiv på hva/hvilke bilder som legges ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg, bilder imøtesees alltid :) Hvis jeg skal gi deg et tips om hvordan JEG personlig liker fremføringen av bilder, så trives jeg best slik:

Ha gjerne masse bilder, men prøv å kommentere hvert av bildene - det gjør bildene litt mer fengende og spennende. Om ikke alle bildene kommenteres, så hiv ikke ut for mange bilder uten tekst. Da er det lett å miste fokus på hva en ser på. Ved å kommentere (mesteparten av) bildene hele veien, så blir en selv også mer kresen/selektiv på hva/hvilke bilder som legges ut.

Takk, Ivar, skal ordne det.. Blir mer "ånkli'" her fremover nå som jeg etterhvert kommer igang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehhmm.. Du gjør som du vil, det er fremdeles din tråd. Jeg sa bare hvordan JEG liker bildefremvisning, du MÅ ikke gjøre det slik.... Jeg følger med her uansett hvordan du gjør det - de fleste tråder her inne har forskjellig "opplegg", så jeg er vant med allslags.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sakte, men sikkert her.. Gleder meg bare til delene kommer, verktøyet mitt har jeg endelig funnet alt av, så utstyret har jeg! ;) Må stå på for å få bilen ferdig til sesongstart, visst! :P

Prøvd ut en ny kameravinkel eller to, og satt sammen rattstammedekslet, men de ville ikke helt ihop, så? Fortsetter på det imorgen og finner ut mer.. Chrom eller plastfangere, og å male dørlistene grå eller shadowlook, kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for shadowline, chrome mot den fargen er ikke pent! slepp den ned, puss opp de bbsfelga og lakk på karosseri her og der, og få inn et sportsinteriør så er denne ganske så pen ;)

Det som hadde vært ekstra tøft mtp. denne fargen, er et takstativ og fairing i front, og noen gamle jerrykanner, treski osv. :) Annerledes og tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...