Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Gå for shadowline, chrome mot den fargen er ikke pent! slepp den ned, puss opp de bbsfelga og lakk på karosseri her og der, og få inn et sportsinteriør så er denne ganske så pen ;)

Det som hadde vært ekstra tøft mtp. denne fargen, er et takstativ og fairing i front, og noen gamle jerrykanner, treski osv. :) Annerledes og tøft!

Hehe, skal jeg ha jerrykanner og lastestativ, så passer det ikke å senke, da må jeg heve den, da?! ;P Hehe, takk for tips, men skal vel heller litt nærmere bakken, med godkjent oppsett på senkesett, og noen finere stoler, ja.. Takk for det, skal bli fin! ;)

CIMG7209.jpg

CIMG7205.jpg

CIMG7197.jpg

CIMG7200.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobbes det iherdig her, demontert og påmontert vindusviskerarmen for å ta bort det slitne ventilasjons- / luftegitteret under, tatt ut det gamle batteriet og det dårlige patentbåndet som midlertidig festet startbatteriet og påbegynt demontering av frontfanger.. Ble litt irritert for at det satt sånn dast, så tok meg en pause. Oppdaget også at lokket til sikringsboksen hadde brukket i hengslet, så skaffer vel en ny sånn, også.. Noen som har? ;) Skal nok enten bytte de slitne og nedmattede gitterene eller lakkere dem, tror jeg.. Er jo plastikk, så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger hjernen i mottor rommet å ikke i hanskerommet?:-), følger med!, har trua på att detta kan bli bra;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hehe, ja, du kan så si, Tommy. Er ikke Ebersprächer'n du tenker på? Men i tilfelle så er vel hjernen på ferie alene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...