Turbo-HF Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Gå for shadowline, chrome mot den fargen er ikke pent! slepp den ned, puss opp de bbsfelga og lakk på karosseri her og der, og få inn et sportsinteriør så er denne ganske så pen Det som hadde vært ekstra tøft mtp. denne fargen, er et takstativ og fairing i front, og noen gamle jerrykanner, treski osv. Annerledes og tøft! Hehe, skal jeg ha jerrykanner og lastestativ, så passer det ikke å senke, da må jeg heve den, da?! ;P Hehe, takk for tips, men skal vel heller litt nærmere bakken, med godkjent oppsett på senkesett, og noen finere stoler, ja.. Takk for det, skal bli fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 [ Bilde ] Nei, ingen rat, men høyden, eller mangel på høyde, var bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Støtter tipset til pedi,litt tekst til hvert bilde så blir det lettere å følge tankegangen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Det stativet der var helt perfekt, samme med høyden, men utenom ratlooken så var den der tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Var høyden, felgene og stativet jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Blir bra dette Den rat looken var feet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Blir bra dette Den rat looken var feet Takker, Thomaz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nå jobbes det iherdig her, demontert og påmontert vindusviskerarmen for å ta bort det slitne ventilasjons- / luftegitteret under, tatt ut det gamle batteriet og det dårlige patentbåndet som midlertidig festet startbatteriet og påbegynt demontering av frontfanger.. Ble litt irritert for at det satt sånn dast, så tok meg en pause. Oppdaget også at lokket til sikringsboksen hadde brukket i hengslet, så skaffer vel en ny sånn, også.. Noen som har? Skal nok enten bytte de slitne og nedmattede gitterene eller lakkere dem, tror jeg.. Er jo plastikk, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Synes bildene er ganske selvforklarende pluss at jeg har beskrevet dem overfor her, så.. Tatt ut batteriet, vindusvisker og gitter + bilde av diagnosekontakt: Mer info kommer etterhvert som ting gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 "Bulkretting," vet ikke om det ble stort bedre, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hvorfor henger hjernen i mottor rommet å ikke i hanskerommet?, følger med!, har trua på att detta kan bli bra;-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hvorfor henger hjernen i mottor rommet å ikke i hanskerommet?, følger med!, har trua på att detta kan bli bra;-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, ja, du kan så si, Tommy. Er ikke Ebersprächer'n du tenker på? Men i tilfelle så er vel hjernen på ferie alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva er det da?. Tenker på den som henger med batteriet der? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva er det da?. Tenker på den som henger med batteriet der?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hmmm, har faktisk ikke tenkt over det. Gransker nærmere imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå