Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, dæven som det detter inn med kreative og konstruktive innlegg, gutter! :) Jeg takker for sjansen og gir det et forsøk, jeg.. Blir det vellykket blir det "ånkli'" profesjonell lakkering til nyåret, tenker jeg.. Men lommeboken min inneholder lite med 2 BMW'er jeg koster på! ;) Hehe, har vel et par sider flere, du får spamme deg selv, JM! ;) Takker for tilliten, Mads, jeg kjører på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også etter ny, hel, ytre plate til takluken, eller eventuelt hele luken, intakt og tett, må være komplett. ;)

men går det an å dele noe plate på takluka ?

Side 19 allerde, gitt.. Jøsses!

Jo, ifølge ETK så ser den "lagvis" ut.. Sjekker med delefilmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dæven som det detter inn med kreative og konstruktive innlegg, gutter! :) Jeg takker for sjansen og gir det et forsøk, jeg.. Blir det vellykket blir det "ånkli'" profesjonell lakkering til nyåret, tenker jeg.. Men lommeboken min inneholder lite med 2 BMW'er jeg koster på! ;) Hehe, har vel et par sider flere, du får spamme deg selv, JM! ;) Takker for tilliten, Mads, jeg kjører på! :)

siden min skal ikke spammes fra min egen side nei.. den er der for dere så dere skal kommentere og så. så svarer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo pakninger. jeg har denne luka til salgs. men den har et par rustne fester. lite betydning. luka er tett.

Okay, hmm, bare tre ulike pakninger, altså.. Interessert i luken jeg, kan vel få til noe med den?! :) Pris, på pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo pakninger. jeg har denne luka til salgs. men den har et par rustne fester. lite betydning. luka er tett.

Okay, hmm, bare tre ulike pakninger, altså.. Interessert i luken jeg, kan vel få til noe med den?! :) Pris, på pm?

jada. kom med et bud du :)

300, og møtes ved overlevering? Teit å frakte i posten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du heller vente med å lakkere de delene du skal ha lakkert til du har råd til å gjøre det ordentlig..

hvis ikke er det fare for krakkulering når man sprøyter over den ordentlige lakken..

Bare tull å drive med Biltema spray dritt! Bortkasta penger og bortkasta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du heller vente med å lakkere de delene du skal ha lakkert til du har råd til å gjøre det ordentlig..

hvis ikke er det fare for krakkulering når man sprøyter over den ordentlige lakken..

+1! kunne ikke vært mer enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd, Mathias, og ZhilleN, jeg vet det er fare for krakkelering, renner og sig i lakken, men jeg ville prøve og se, og heller få gjort en ordentlig jobb hvis det blir pent og når det er mildere ute. Har gjort et forsøk selv nå.. Må jo si at jeg tror det kan bli stilig, selvom maskeringsjobben ser bedre ut enn selve lakkarbeidet, hehe.. :oops::oops::lol::shock: Bilder kommer nå snart! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd, Mathias, og ZhilleN, jeg vet det er fare for krakkelering, renner og sig i lakken, men jeg ville prøve og se, og heller få gjort en ordentlig jobb hvis det blir pent og når det er mildere ute. Har gjort et forsøk selv nå.. Må jo si at jeg tror det kan bli stilig, selvom maskeringsjobben ser bedre ut enn selve lakkarbeidet, hehe.. :oops::oops::lol::shock: Bilder kommer nå snart! :twisted:

Husk at da må alt slipes bort igjen om du skal ha ordentlig lakk på dem.

Har lakkert over spraylakk før for å si det sånn :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at da må alt slipes bort igjen om du skal ha ordentlig lakk på dem.

Har lakkert over spraylakk før for å si det sånn :-P

Brukte også Brunoc i hullene til spoileren, etter at de var borret opp nå, pluss bestilt 3 nye plastmuttere til å holde den ordentlig på plass på bakluken. :)

Hehe, takk for det, Mathias, kjenner jo til det selv, gitt, iallfall litt, hehe.. Jeg holder på med å laste opp bilder nå, så snart kommer en demovisning av mitt foreløpig arbeid.. Vet ikke om det er mest produktets egenskaper, temperaturen, mangel på temperatur, eller meg selv som hobby-amatør-lakkerer, men tror nok ikke at jeg påtar meg jobber for andre med dette rimelig jalla resultatet enda, hehe.. :P Jeg liker unsett iallfall idèen min visuelt selv, foreløpig.. 8) Det sies jo til gjengjeld at øvelse gjør mester, så får se.. Må jo bli bra å gjøre noe annerledes og gå egne veier, også. Nødt til å finne på noe å gjøre om dagen. Er ikke verre enn at jeg fjerner det igjen, hvis det ser helt håpløst ut.. Som sagt: Bilder er på vei, kommer i neste innlegg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...