Turbo-HF Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Idag har jeg gjort følgende ting med bilen!: Tørket ut fukt i dørken på gulvet i baksetene, som faktisk er meget helt, tett, og nesten tilnærmet rustfritt, demontert lister på front og bakfanger, tatt av den skadede leppen nederst på frontfangeren og bestilt ny, tatt av 320 i-emblemet på bakluken, ryddet, og funnet flere mynter. Har også prøvemontert et stag (fra E46, som ikke passet, selvsagt,) for å se hvordan det ble, ble fjernet de stygge ledningene og høyttalerkablene i bilen. Vasket også 5'ern, så den er klar for treff på Tryvann imorgen, lørdag! Gleder meg, mens E30'en blir ventende hjemme. Trenger forresten presenning eller overtrekk til den, også! (Blir "pysjamas" til bilen på vinteren, hvis jeg ikke finner en annen løsning på oppbevaring / lagring av den.) Nå lar jeg bildene tale for seg, disse er alle tatt i de timene jeg holdt på med bilen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Gratulerer Kompis Gleder meg til å komme med 7'ern å skru med deg på E30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Gratulerer Kompis Gleder meg til å komme med 7'ern å skru med deg på E30'n Takk, så hyggelig, Robin! Er'n ikke fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Weee, da skjer det litt her! E30'en blir satt ved siden av F10'en i garasjen.. Carporten skal ryddes, også blir det bilens nye hus for vinteresesongen.. Skal fortsette demontering, opprydding, klargjøring og sånn, før den settes innunder tak, så blir mye å gjøre de nærmeste dagene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer Kompis Gleder meg til å komme med 7'ern å skru med deg på E30'n Takk, så hyggelig, Robin! Er'n ikke fin? Syntes den er fin jeg:) Og jeg gjetter på at den blir mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer Kompis Gleder meg til å komme med 7'ern å skru med deg på E30'n Takk, så hyggelig, Robin! Er'n ikke fin? Syntes den er fin jeg:) Og jeg gjetter på at den blir mye finere Tusen takk, ja, det er planen og tanken, det.. Enda penere skal den bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Her klargjøres carport og garasje for fullt med rydding og opprensking, sånn at lagringsplassen til bilen blir klar før vinteren! Gjort masse, og blant annet kappet bort ledningsnettet til tilhengerfestet, så nå er det bare å få løs de &%#¤ boltene som har sittet der i alle år, siden sikkert 1986, så blir kroken borte! Oppdaget noe mer jeg vil gjøre med bilen. Komplett 320, 323 / 325-bakstilling med skivebremser ønskes kjøpt.. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Sånn, da nærmer "gjestehuset" seg klar til innflytting for bilen, ved siden av sin yngre storebror 520'en min, og ønske- / bestillingslisten med deler begynner å nærme seg komplett og ferdig. Mer deler og flere detaljer kommer senere, og i følge Posten er pakkene mine med privatkjøpte deler også underveis, så da blir det både ratt og spoiler, med mer. Og på toppen av det hele, komplett og fin bakstilling fra 325i med skiver kommer på plass, også.. Dette blir fint!! Tusen takk til Schmiedmann for eminent og ekstremt god service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Flere bilder fra før klubbtreffet på lørdag: Liker å ha "nybilen" og go'gamle E30'en, spesielt stilt opp ved siden av hverandre.. En fryd og stor å eie begge to, syne jeg! Gjort enda litt mer idag, blant annet å vente på pakken, og demontert diverse og tatt ut rattdeksler og fjernet rattet.. Forbereder rengjøring, mer grundig opprydding og ut- og innmontering av de nye delene som kommer! Bilder fra idag, mandag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Ja, er jo det Stian, og gratulerer med salget av din! Blir snart rustfjerning og litt småsveising på den, også. Koselig og kult at du følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Ja, er jo det Stian, og gratulerer med salget av din! Blir snart rustfjerning og litt småsveising på den, også. Koselig og kult at du følger med! Skal du sende den bort, eller ta det selv? Hvor nøye skal du gå inn for denne jakten på rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Ja, er jo det Stian, og gratulerer med salget av din! Blir snart rustfjerning og litt småsveising på den, også. Koselig og kult at du følger med! Skal du sende den bort, eller ta det selv? Hvor nøye skal du gå inn for denne jakten på rust? Tenker å sette det bort, det med rusten og sveisingen, egentlig.. Skal være rimelig nøye, og / men får vel "kompispris" på den jobben, da, ser det ut til. Er jo egentlig perfeksjonist, med 2 biler jeg prioriterer.. Ellers er originale BBS 15" felger handlet, og får dem imorgen, levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Ja, er jo det Stian, og gratulerer med salget av din! Blir snart rustfjerning og litt småsveising på den, også. Koselig og kult at du følger med! Jo takk! Men det er faktisk innen familien da, så bilen "forsvinner" jo ikke. Hehe Det er gjerne litt kjeks på dissa bila, så dèt må til Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Se her ja! Morsomt med E30 Jeg er spent på hva du skal gjøre med den! Følger med Ja, er jo det Stian, og gratulerer med salget av din! Blir snart rustfjerning og litt småsveising på den, også. Koselig og kult at du følger med! Jo takk! Men det er faktisk innen familien da, så bilen "forsvinner" jo ikke. Hehe Det er gjerne litt kjeks på dissa bila, så dèt må til Stå på! Aha, så bra! Ja, det stås på her! Og da ble disse felgene her handlet, får hjulene imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå