bloppe Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Holder på å skifte casterstagene foran på 520'en min, men får ikke av endeleddene.. har prøvd å slå med slegge, og har prøvd med endeleddsavtrekker og brytegaffel fra biltema, men ingen av disse kommer skikkelig til, og avtrekkeren er for kort.. Er det noen spesielle triks (utenom varme) for å få dette av, eller må jeg rett og slett skru av hele den 'platen' alle endeleddene er festet til (under demperen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hei, Nå vet ikke jeg om dette er likt som på e39, men da jeg bytta på min brukte jeg en avtrekker som heter harbour freight eller noe slikt, men den var stor nok til og gape over kjøpte den på ebay Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StasVogna Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg brukte endeleddsavtrekker fra biltema på min. Jeg brukte bare mutteren på endeleddet til å styre avrekkeren mot senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Kjøpte en gassflaske på biltema som jeg brukte til å varme forsiktig med. Skal ikke mye varme til før den slipper taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Er det alu spindel på e34? I spfalk bille jeg vært jævla forskiktig med varme vertfall! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Takk for tips får prøve litt videre i helgen Har ikke tilgang på skikkelig varme, så det utgår uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Som Alpejohn sier så finnes det et verktøy på biltema som passer helt utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Det satt så jæklig at verktøyene fra biltema ikke gjorde jobben. Det ble varme og en god halvtime med slegge før den kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå