UFC Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Hvis noen vil kjøpe panseret og bakluka fra bilen min så si ifra, folien kan tas av. Strøken svart metalic lakk under. Kan selges for 3.000,- for begge samlet. Det er billig!
MRslow Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Håper du ikke går for den pakistanske versjonen av evo bakluka, jalla jalla... Tror ikke du får en eneste kjeft her inne til å si at den er pen. just my 50 cents
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Er den så ille? Hva med den andre bakluka (csl)? Eller mener du heller spoilern du også?
m0lliz Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Hversåsnill, få for csl luka! Den evo tingen er ikke pen!
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Om jeg skal gå for den csl luka så vil jeg da heller gå for spoilern trur jeg. Syns den er penere. Hva syns dere?
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Ja, da får jeg kanskje gå for spoilern da. Syns den CSL luka er ikke like høy som e46 har virker heller mer som den vanlige bakluka jeg har nå, bare litt høyre.
MRslow Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Må le litt, for du digger virkelig det svære nebbet blir uansett en stilig bil når du blir ferdig, blir å følge med her
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Må le litt, for du digger virkelig det svære nebbet blir uansett en stilig bil når du blir ferdig, blir å følge med her Syns den ser bra ut på bildene ihvertfall, har aldri sett den på ekte. Men om jeg skal høre på flertallet her så er spoilern det beste utgangspunktet. Alle syns jo den EVO II luka er grusom. Syns den spoilern ser også veldig bra ut, så det for bli spoilern Også har dem faktisk ikke den EVO II bakluka på lageret heller, tar cirka 38-68 dager til dem får den inn. Blir litt for lenge.
SweetBMW Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Det er det som er greia. Jeg har sett den Nebb-luka på ordentlig. Og den kler virkelig bilen bra, på BILDER. Når du ser den i den vinkelen som du har lagt den ut, så er det å vise bilen fra sin beste side. Sånn rundt sett fra andre vinkler så ser den ikke ut i måneskinn. Må bare si at hvis du velger den andenebb-luka så feller jeg en tåre for BMW sin del
UFC Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Nei, blir spoilern Skal bestille m3 panser på fredag også, hva syns dere om det? Her er bilde av hvordan bilen blir sånn cirka til sommern
SweetBMW Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Det blir jævlig kult! M3 panseret har en mye mer fremtredene "power bulge" enn E46en så det blir kult
MagnusHN Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Karbonwerke har den feteste "csl" luka, men den er bare til E90....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå