shs Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 syns du skal gå for det du syns er tøft eg det er din bil....
UFC Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Selvfølgelig. Men når jeg tenker meg om så blir det litt rart fra en annen vinkel. SweetBmw har jo sett den i virkeligheten og har litt mere erfaring på det. Lønner seg å lytte til de som har litt mere erfarring iblant vettu Så går for den spoilern som er vist på side 7
spruddel Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Må følge med! Spennende Ikke gå for den "nebb-luka"
UFC Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Bra og høre at folk følger med, blir fort kjedelig hvis ingen leser. Neida, går for spoilern. Bestemt meg
UFC Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Hehe, det er bra! Hva syns dere om slik rumpe? Skal ha samme diffuser og 335 eksos, bare bitte litt strørre enderør
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Er det 4" på bildet over? så jo ikke så stort ut!
UFC Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Hvis du tenker på eksosen så vet jeg ikke. Syns heller ikke det så så stort ut. Vil har det sånn at den nesten går i den bua formen rundt endepottene trur det blir MYE bedre
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Ja samme her! tenker noe liknende på touringen min, men blir spennnende å få det pent mot e39 m5-diffusor mulig det blir litt plastsveising
jonr Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 hehe fin bil, men må si trådstarter er en spessiel skrue, han maser 4 sider om hva folk syntes om fargen og vil ha råd, 99% av de som svarer sier frozen gray, han velger organge, så er det 4 sider med spørsmål om hvem bakluke, alle sier den romskip looken er sær å ikke fin, TS skjærer igjennom å mener at den er den kuleste haha er heldigvis han sin bil.
UFC Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 hehe fin bil, men må si trådstarter er en spessiel skrue, han maser 4 sider om hva folk syntes om fargen og vil ha råd, 99% av de som svarer sier frozen gray, han velger organge, så er det 4 sider med spørsmål om hvem bakluke, alle sier den romskip looken er sær å ikke fin, TS skjærer igjennom å mener at den er den kuleste haha er heldigvis han sin bil. Skal du prøve å være frekk nå søta?
jonr Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 hehe fin bil, men må si trådstarter er en spessiel skrue, han maser 4 sider om hva folk syntes om fargen og vil ha råd, 99% av de som svarer sier frozen gray, han velger organge, så er det 4 sider med spørsmål om hvem bakluke, alle sier den romskip looken er sær å ikke fin, TS skjærer igjennom å mener at den er den kuleste haha er heldigvis han sin bil. Skal du prøve å være frekk nå søta? hadde jeg skulle være frekk hadde jeg nevnt noe om at det er en 320d også, men det gjore jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå