Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe fin bil, men må si trådstarter er en spessiel skrue, han maser 4 sider om hva folk syntes om fargen og vil ha råd, 99% av de som svarer sier frozen gray, han velger organge, så er det 4 sider med spørsmål om hvem bakluke, alle sier den romskip looken er sær å ikke fin, TS skjærer igjennom å mener at den er den kuleste :P haha er heldigvis han sin bil.

Skal du prøve å være frekk nå søta?

hadde jeg skulle være frekk hadde jeg nevnt noe om at det er en 320d også, men det gjore jeg ikke

Og nå nevnte du det! DU skal ikke bry deg om det er 320d eller ikke, jeg setter akkurat det JEG vil på bilen. Jeg spør om tips av folk og til slutt kommer jeg til et svar, iblant er det lurt å høre på noen som har litt mere erfaring en meg på feks den EVO II luka.

Jeg mener at det du skrev er frekt!

Vil du være frekk, værsegod. Bare ikke ta det over nettet. Er ikke 13 år lenger.

Jeg reagerer kanskje litt for hardt, men sånn er jeg bare!

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Samma om det er 320d da. Det er jo utseendet på bilen din som du vil ha det til og ikke noe annet :P

Men om du klister på masse merker med TURBOPOWER! 5000000HORSEPOWER! MY OTHER CAR IS A FERRARI osv :P DET er Harry det.

Skrevet

Du er kanskje ikke 13, men en liten sinnatag er du iallefall, må da være lov å si som en spøk at det er litt merkelig å mase over 8 sider om hva folk syntes men så velger du det stik motsatte, men det er din bil å jeg driter i det, så bare kjør på, slapp av :) peace out.

Og nå nevnte du det! DU skal ikke bry deg om det er 320d eller ikke, jeg setter akkurat det JEG vil på bilen. Jeg spør om tips av folk og til slutt kommer jeg til et svar, iblant er det lurt å høre på noen som har litt mere erfaring en meg på feks den EVO II luka.

Vil du være frekk, værsegod. Bare ikke ta det over nettet. Er ikke 13 år lenger.

Skrevet
Du er kanskje ikke 13, men en liten sinnatag er du iallefall, må da være lov å si som en spøk at det er litt merkelig å mase over 8 sider om hva folk syntes men så velger du det stik motsatte, men det er din bil å jeg driter i det, så bare kjør på, slapp av :) peace out.

Bare ikke kommenter mere, har ikke lyst å bruke tiden min og diskutere med noe som deg. Peace out ja, haha!

Skrevet

Vaska bilen istad og knipsa noen nye mobil bilder :) beklager dårlige bilder!

Her er det frontleppe, xenon (6000k) i tåkelysa og led angel eyes som er nytt.

Har også foliert interiør listene i bilens farge :)

Bakluke spoilern er bestilt og kommer snart!

q2wrwa5tf6hulexi17sp.jpg

m1swvwk7e7q5yfcd6j5n.jpg

ltvn1a7i6mj3te5hjshs.jpg

rh7a9inayid52abm8o0z.jpg

t5dlpthu36xrau1byya3.jpg

ehh73b6hr8ob6551gki9.jpg

iq9h5u98zwzo37jr6ytk.jpg

Skrevet

Takker, begynner å bli bra nå! :)

Gleder meg som en unge til sommeren kommer, har så lyst å sette på sommerhjula og senk.

Skrevet

Du må få panseret i en hel farge. Få vekk det matt svarte. Blir for oppbrukt og fast&furious. Pg feøgene skulle vært sølv, som de var.. Men, det er nå min mening. Morro at andre gjør det jeg ikke ville gjort med min E92.

Men, gjennomført er det.

Skrevet

Panseret skal bli hel oransj, venter bare på å få kjøpt m3 panser. Bakluka er allerede blitt fikset, fjernet mattsvarte folien fra den

Det er vinterfelger, skulle bare prøve ut svart på de, og det ble bedre en sølv på en oransj bil.

Nei, ikke alle som velger å gjøre sånt med så ny bil. Godt vi alle er forskjellige ellers hadde det blitt kjedelig :)

Skrevet

Felgene har jeg, carbon look og oransj. Designet for bilen :)

Må bare få senket den, så ser felgene bedre ut.

7qmrrjkaq7rbz1zdqcn1.jpg

hx8n2fyhhez5q2m03ht6.jpg

kvhe1cs9ld56hircq68r.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...