UFC Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Hva er den lille leppa over diffuseren ? Ser den ikke på bilde? Link til den feks? Det er ikke så lett og se den Og når jeg tenker meg om så skulle jeg heller kalt det ''lille delen''. Er ikke akkurat en leppe her er bilde med pil mot den.
MRslow Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Du har ikke vurdert dobbel eksos? Diffuser og 2x 4" eksos koster 5-6tusen fra tyskland
UFC Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Jeg har vurdert dette her, 335 eksos og samme difuser som på bilde. Men syns de pottene var litt tynne i forhold til difusern, så jeg skal ha samme bare litt tykkere
Rollerboy Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Hva er den lille leppa over diffuseren ? Ser den ikke på bilde? Link til den feks? Det er ikke så lett og se den Og når jeg tenker meg om så skulle jeg heller kalt det ''lille delen''. Er ikke akkurat en leppe her er bilde med pil mot den. [ Bilde ] Okey, se der ja. Nice liten detalj! Hvor fikk du tak i denne?
MRslow Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg har vurdert dette her, 335 eksos og samme difuser som på bilde. Men syns de pottene var litt tynne i forhold til difusern, så jeg skal ha samme bare litt tykkere [ Bilde ] Ja for det der er ikke 4" tror det er 75mm rør på 335i, dvs bare 3". Kan gi deg en link når jeg er ferdig med mitt, for dem svare verken på epost eller telefon om dagene!
UFC Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Hva er den lille leppa over diffuseren ? Ser den ikke på bilde? Link til den feks? Det er ikke så lett og se den Og når jeg tenker meg om så skulle jeg heller kalt det ''lille delen''. Er ikke akkurat en leppe her er bilde med pil mot den. [ Bilde ] Okey, se der ja. Nice liten detalj! Hvor fikk du tak i denne? Det er faktisk noe alle m-sport utgaver av e9x har. Jeg mangla den lista bare, derfor jeg tok den på
UFC Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Jeg har vurdert dette her, 335 eksos og samme difuser som på bilde. Men syns de pottene var litt tynne i forhold til difusern, så jeg skal ha samme bare litt tykkere [ Bilde ] Ja for det der er ikke 4" tror det er 75mm rør på 335i, dvs bare 3". Kan gi deg en link når jeg er ferdig med mitt, for dem svare verken på epost eller telefon om dagene! Nei, den virka ikke helt lik 335 sin i tykkelsen på enderøra. Schmiedmann har noen feitere. Det hadde värt kult om du kunne Men veit du om det er noe jeg kan gjøre for å få noe heftig lyd? er diesel, ikke lett :\
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 ecotune har noe pdf erstatter samt ny tune? det hjelper å få fram litt bromming
MRslow Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 ecotune har noe pdf erstatter samt ny tune? det hjelper å få fram litt bromming Den har jeg, men har vært plaget med feilmeldinger :/ Dem har sendt meg software oppdatering som jeg skal prøve nærmere våren Som sakt over så blir det litt mer lyd og plystring av turboen.. Skal du ta den fullt ut så monterer du power filter,ecotune og 4" eksos Tror ikke du er langt unna 235-240hester og selvfølgelig endel mer lyd.
UFC Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 ecotune har noe pdf erstatter samt ny tune? det hjelper å få fram litt bromming Den har jeg, men har vært plaget med feilmeldinger :/ Dem har sendt meg software oppdatering som jeg skal prøve nærmere våren Som sakt over så blir det litt mer lyd og plystring av turboen.. Skal du ta den fullt ut så monterer du power filter,ecotune og 4" eksos Tror ikke du er langt unna 235-240hester og selvfølgelig endel mer lyd. Okei heftig. Men. ecotune, det er tuning av bilen? altså chip/hjerneprog.. ? Jeg hörte med en kompis fra Schmiedmann. Han kunne ordne en hjerneprogrammering, ikke noe chip boks. Fra ESS steg 2, da fikk jeg ca 235hk og over 500nm? med garanti. Er ikke det bedre? pluss powerfilter og 4'' 335 eksos?
MRslow Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 ecotune har noe pdf erstatter samt ny tune? det hjelper å få fram litt bromming Den har jeg, men har vært plaget med feilmeldinger :/ Dem har sendt meg software oppdatering som jeg skal prøve nærmere våren Som sakt over så blir det litt mer lyd og plystring av turboen.. Skal du ta den fullt ut så monterer du power filter,ecotune og 4" eksos Tror ikke du er langt unna 235-240hester og selvfølgelig endel mer lyd. Okei heftig. Men. ecotune, det er tuning av bilen? altså chip/hjerneprog.. ? Jeg hörte med en kompis fra Schmiedmann. Han kunne ordne en hjerneprogrammering, ikke noe chip boks. Fra ESS steg 2, da fikk jeg ca 235hk og over 500nm? med garanti. Er ikke det bedre? pluss powerfilter og 4'' 335 eksos? Ecotune er hjerneprogrammering, hvor mye koster ess steg 2? For å dra ut den sist lyden ville jeg gått for større eksos og power filter, du vil faktisk få veldig mye mer lyd med nytt luftfilter!
UFC Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Okei, høres bra ut. Dette koster meg mellom 5-6 tusen syns ikke det var så ille pris.
MRslow Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Okei, høres bra ut. Dette koster meg mellom 5-6 tusen syns ikke det var så ille pris. oooh er det med partikkelfilter erstatter? om det er uten så får du IKKE 235hester og 500nm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå