Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angående den frontleppa, mente jeg m0lliz :P hehe

Ikke helt med.. Skal du ha M5 front istedenfor m-techen? :)

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den leppa der er helt lik min ja, jeg kjøpte min for en 1000lapp på gs bildeler. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med fronten og egentlig hele bilen. Men måtte gjøre noe for og få det til og se litt bedre ut så da anskaffet jeg meg den leppa, ble overrasket over hvor mye den hjalp. -ble helt annen bil!:-D

Skrevet

Det var bra passform og alt? Kan du sende meg link? Det var billig. Koster 1500 på schmiedmann :)

Skrevet

Se der ja. Da kjøper jeg den brukte trur jeg, hvis den er i ''ny'' stand. Skal uansett pusse og foliere den :)

Skrevet

Ja, ikke noe vits i og kjøpe ny da de har en brukt! Tviler på at de selger en som har skader på seg .

ååååh, av og til blir det dobbelpost på meg, faens drit :P

Skrevet

Glanssort :) Men problemet er at den spoilern til bakluka jeg skal bestille fra schmiedmann er i carbon, skal jo ha glanssort detaljer så er litt syns å foliere carbon i glanssort :/ de har den spoilern kun i carbon trur jeg.

Skrevet

De har frontspoileren i carbon ja, men på gs så koster den vel 3000.

synes det er litt mye og bruke på en del som GARANTERT blir ødelagt i løpet av sommern når bilen slippes ned og kjerringa skal ut og kjøre :-P

Skrevet

Sant, men nå misforstår du meg :) Frontleppa jeg kjøper er den vanlige (Ikke carbon). Men den bakluka spoilern har dem kun i carbon, så er litt synd å foliere den i glanssort. Så vet ikke helt om jeg skal la den være i carbon eller bare foliere i glanssort :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...