thomascr Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 heisann. legger ut noen bilder av min Coupe har ikke fått så mangen bilder enda, men her kommer nå et dårlig mobilbilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 så fin ut denne legg ut til info om bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 så fin ut denne legg ut til info om bilen da Takk Bilen ble født i 1993 (like gammel som meg) og er en orginal 325 coupe. Kjøpte den som i ok teknisk stand, men bar preg over dårlige hjemmelakkeringer. Kjøpte mye nye deler, fangere, panser, coilovers, foringer og DIV annet og hellakkerte bilen i Spacegrey. Utenom det har bilen ganske bra sort skinn interiør, elektriske ruter, el takluke, el seter, varme i seter, Største kjøre komp, antispinn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser veldig bra ut ja sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ser veldig bra ut ja sleng ut flere bilder +1, vil se mer av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ser veldig bra ut ja sleng ut flere bilder +1, vil se mer av denne Du treffer meg kansje om du bor i hgsd. Jobber på aibel ) Det kommer mange bilder, når tlf er tilbake fra rep. Bilen vurderes solgt pga har kjøpt leilghet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har ikke mange bilder pga tlf er på REP. her var da jeg akoratt hadde begynt prosjektet : pussing Interiør bbs lm® Monterte coilovers, hardy, powerflex osv BILEN NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jobber på aibel du også? Lagt bilen på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jobber på aibel du også? Lagt bilen på finn? Ja det gjør jeg ligger ikke på finn.no enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Så pen ut vertfall.. Ingeniør eller jobber du ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Så ut som en pen E36 Hva snakker vi i ca. pris for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Wow, nyydelig E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Så pen ut vertfall.. Ingeniør eller jobber du ute? Jobber ute, Industrirørlegger lærling på Gudrun og du?? Takk for hyggelige kommentaren! ang pris er jeg veeldig usikker. har satt den til 82000. etter hva jeg har sett e36er gå for, og jeg ikke trenger og selge så prøver jeg meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå