Gå til innhold

kolisjon bmw e39 !

erlord
 Share

Anbefalte innlegg

har aldri vært borti den her før ;/ men klarte å skade babyn min i dag. BMW e39 520i

har ikke blitt klart enda hvem sin skyld det var. men jeg tror jeg vinner sakken. fordi det var han som hadde vikeplikt for meg. han hadde til å med skilt 40 meter bak farligveikryss men lurte på hvordan er det med taksmannen, har ikke sendt det enda forid det er helg.. så lure på par spørsmål her hvor mye sånn ca det kommer til å koste for å fikse bilen ?? noen som har vært borti den her før ? got som pictures yes !

har bare ansvar forsikring også ;/ [-o< får håpe på det beste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahha ! og sjekket under og bilen også. fant ut at bærearmen var ikke på plass eller hva det heter for noe. og det var en lang sprekk i ruta ! tok opp lån for bilen min ca 50 k håper at jeg får heller cash ass, studerer og sånt vett ! den har gått 310000 da ;OO men bra vedholdt

lukter det kondemnering eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så bare ut som det var parkerings plass .etter skilitnga så ser det som det er vanlig høyre regel her men det er opp til selkapet ditt og hans og fine ut av bare skriv en fulstendig skade melding .send med bilder som her med vei navn gjerne navn på vitner ,evt er også bra .så for det se da hva som skjer ,ser ut som det er skada forstilinga ganske bra er bare å få takst det så ser du .lykke til hold oss oppdatert da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stiller spørsmålstegn til er hvorfor du kun har ansvar på en E39. Er ikke det sånn forsikring man kun har på biler til 5000,- bare for å få lov å kjøre med dem?

Men slik et ser ut så har du åpenbart saken på din side og har intet å frykte, han brøt vikeplikten og ferdig med det. Bare å håpe at jøken har forsikring på bilen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...