erlord Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 ser hva du mener, men er fattig student som vil spare så mye som mulig vett ;( og forsikringa står på pappa, tror nok han hadde drept meg hvis han taper bonus så kasko blir nok ikke brukt uansett den ! han har nok fullkasko forsikring på bilen sin, og heldigvis så vi hadde ikke likt forsikring, han hadde sparebank 1 og jeg hadde IF ) nei fordi Mora til han føreren kom og sa at det var min skyld. at jeg var dårlig plassert når jeg skulle ta venstre og jeg kunne unngått situasjonen.... hvis du ser på bilde er golfen ganske midt på veien også .. og vikeplikt er vikpleikt mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 nå er ingen av oss som kan avkjøre hvem som har skyld her morra hans har ingen ting hun skulle ha sakt .du får sende inn skade melding så for du tvine toter i mens men ser ut som gnolfen ikke har overholt vike plikt fra høyere .,men la if og spare bank snakke sammen .du får ikke gjort noe mer nå alikevell. er ikke noe vits og syne her!! det blir ikke bedre for det god natt skall opp tidlig i morra./dag skall arr høst,treff med bmwccn øst på frognesetern lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 skjønner skjøønner, er ikke lett å sitte i ro vett ! men får legg meg, lykke til meg og dere, takk for svarene, natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Dere kan jo ta noen kjøretimer og lære litt om plassering i veibane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ser jo nesten ut som dere har gått inn for å krasje Så jo ut som et oversiktelig kryss, som man i tillegg ikke har mye fart i. Men kan jo være bildene som lyver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 bare se etter ny bil. den vil bli kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Et spørsmål: sto noen av dere stille da dere kolliderte? Og Fredrik90. Det er svinedyrt for kaskoforsikring på e39 om du ikke har noe bonus. Og det er ikke særlig billig da heller. Jeg tror IF skulle ha 23-24k da jeg kjøpte min for to år siden. Og en kompis betaler 9500 på sin E38 bare med delkasko. Bilen min er verdt kanskje 50k om den vrakes i en kollisjon (523iat fra 99, gått 190km). Jeg betaler 4000 for 16.000km hos DNB med delkasko. Det er et simpelt regnestykke egentlig. Hvor mye risiko er man villig til å ta osv. Men delkasko er uansett smart. Det dekker innbrudd, brann og veihjelp (egenandel 500kr). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 nei, begge to hadde fart når det skjedde, like mye egentlig. ja du ser faktisk ikke venstre side di før du er på slutten av krysset på grunn av noen busker osv. betaler allerede 750kr hos IF for å kjøre 12000 hvis jeg ikke tar feil nå med 50 % Bonus. er ganske dyrt Ja håper den blir kondomnert jeg å ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Et spørsmål: sto noen av dere stille da dere kolliderte? Og Fredrik90. Det er svinedyrt for kaskoforsikring på e39 om du ikke har noe bonus. Og det er ikke særlig billig da heller. Jeg tror IF skulle ha 23-24k da jeg kjøpte min for to år siden. Og en kompis betaler 9500 på sin E38 bare med delkasko. Bilen min er verdt kanskje 50k om den vrakes i en kollisjon (523iat fra 99, gått 190km). Jeg betaler 4000 for 16.000km hos DNB med delkasko. Det er et simpelt regnestykke egentlig. Hvor mye risiko er man villig til å ta osv. Men delkasko er uansett smart. Det dekker innbrudd, brann og veihjelp (egenandel 500kr). betaler 4k på min e38, delkasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 betaler 4k på min e38, delkasko Betaler 7000 i året på min E34 med fullkasko Vet det er tull på en så gammel bil men er så jækla greit å være dekka om uhellet først er ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hadde også delkasko på min E39. Er jo grisebillige deler uansett, bilene er billige også om de først blir kondemnert. Skilte nesten 25000,- for meg fra delkasko til fullkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 betaler 4k på min e38, delkasko Åssen selskap bruker du da, og hvor mye bonus har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå