Gå til innhold

kolisjon bmw e39 !

erlord
 Share

Anbefalte innlegg

Er da ikke vits å ha mere enn ansvar på bil opp til 50-60k... Betale seg til rakafant bare for å få igjen noe om man KAAANSKJE kommer oppi noe.. Om du ikke har skylda får du jo uansett tilbake bil eller penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er da ikke vits å ha mere enn ansvar på bil opp til 50-60k... Betale seg til rakafant bare for å få igjen noe om man KAAANSKJE kommer oppi noe.. Om du ikke har skylda får du jo uansett tilbake bil eller penger..

Ansvar dekker f.ex ikke tyveri, brann eller glassruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja det kommer ann på hvordan man ser det. Jeg betaler heller noen hundrelapper ekstra i måneden for å være godt sikkret den dagen det går galt, dessuten få fikk jeg så god pris på forsikringen da jeg har høy bonus :)

Etter bilden over her å dømme så er nok ikke dette Sørlandsparken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men har bare lyst til å spørre, skjedde det i Sørlandsparken? Rett ved senteret? :P Så bare så kjent ut :D

Tviler, hvor ved senteret har man ett slikt kryss og at det ser sånn ut? Kjenner meg ikke igjenn der ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollisjonen har skjedd ved Down Town kjøpesenter i Porsgrunn. Det er på den siden av området hvor Bohus ligger. Bak Golfen er rundkjøringen som er ved den nedlagte YX-stasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...