Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Er da ikke vits å ha mere enn ansvar på bil opp til 50-60k... Betale seg til rakafant bare for å få igjen noe om man KAAANSKJE kommer oppi noe.. Om du ikke har skylda får du jo uansett tilbake bil eller penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Er da ikke vits å ha mere enn ansvar på bil opp til 50-60k... Betale seg til rakafant bare for å få igjen noe om man KAAANSKJE kommer oppi noe.. Om du ikke har skylda får du jo uansett tilbake bil eller penger.. Ansvar dekker f.ex ikke tyveri, brann eller glassruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Det er jeg fullstendig klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plommehuet Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Litt OT, men har bare lyst til å spørre, skjedde det i Sørlandsparken? Rett ved senteret? Så bare så kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Er da ikke vits å ha mere enn ansvar på bil opp til 50-60k... Betale seg til rakafant bare for å få igjen noe om man KAAANSKJE kommer oppi noe.. Om du ikke har skylda får du jo uansett tilbake bil eller penger.. Nja det kommer ann på hvordan man ser det. Jeg betaler heller noen hundrelapper ekstra i måneden for å være godt sikkret den dagen det går galt, dessuten få fikk jeg så god pris på forsikringen da jeg har høy bonus Etter bilden over her å dømme så er nok ikke dette Sørlandsparken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 betaler 4k på min e38, delkasko Åssen selskap bruker du da, og hvor mye bonus har du? frende. 75 % på en million år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Tipper det blir skylddeling her da begge har en elendig plassering i veibanen. Golfen ser heller ikke ut til å være ute i krysset heller, så mye som tyder på at dere begge sliter litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ikke enig. Synes det ser åpenbart ut at golfen har skylden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlord Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 http://www.if.no/web/no/om/sistenytt/pa ... nmyte.aspx sjekk den her, de sier at skylddeling er en myte. OG HVA F**N skylddeling ? hvordan kan det gå ? hadde han fulgt vikeplikten sin hadde ingenting av det har har skjedd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Interessant link. Men ikke nødvendig å være usivilisert og rope og banne fordi du er uenig i et synspunkt. Du har bedt om råd og tilbakemelding, og trenger ikke svare med en kjip tone til folk som sier noe annet enn det du vil høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Litt OT, men har bare lyst til å spørre, skjedde det i Sørlandsparken? Rett ved senteret? Så bare så kjent ut Tviler, hvor ved senteret har man ett slikt kryss og at det ser sånn ut? Kjenner meg ikke igjenn der ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kollisjonen har skjedd ved Down Town kjøpesenter i Porsgrunn. Det er på den siden av området hvor Bohus ligger. Bak Golfen er rundkjøringen som er ved den nedlagte YX-stasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå