Kiim Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hei Folkens!Har nå solgt førstegangsbilen min som var en Audi 80 cab -98 og godt til innkjøp av BMW e46 320CiA 2,2l m/ 170hk 210Nm(M54B22).Utolig fornøyd med bilen og ønsker å dele den med dere for å tilbake meldinger og tips/triks.Blir litt oppgraderinger på bilen etterhvert, men tar det etter lommeboka. Men vil holde den mest mulig clean.Hentet bilen 27. sep i Tønsberg, så har hatt bilen nå over en uke. (Annonse)Flere bilder på Photobucket.Bilen:- BMW e46 320CiA.- 2,2l m/170hk 210Nm (M54B22).- 2003 modell.- Steptronic Automatkasse.- 179 000km (v/kjøp).- Sort interiør med sølvfarget lister.- Sort delskinn seter.- M-ratt m/ multi.Planer:- Nye skilter. DONE!- Angels Eyes. Mangler kun montering.- Dynavin D99, et ønske.- AUX kabel til org. spilleren. Bestilt fra eBay. DONE!- Oppgradere høytallerne i bilen.- Bytte ut alt av halogen-pærer med LED. Bestilt fra DX.com. DONE!- M3 speil. DONE!- M-tech 2 frontfanger.- M-tech 2 bakfanger.- Nye felger. DONE!- Soting av bakvindu og sidevinduer.- Senk. DONE!- Nye emblem på bilen. DONE!- Sorte nyrer. DONE!- Shadowline lister.- Bakvinge/leppe. DONE! M3 leppe!- Tenker på lynkesenkere for å få bilen mere aggressiv. (Mulig droppe!)- Instrumentringer. DONE!- Powerfilter. DONE!- Effektanlegg.- LED tåkelys. H11 LED 11w(?) DONE!Feil på bilen:- Varmesete på passasjerside slår seg av auto. etter kun noen sekunder.- Ryggspaken på passasjerside delvis defekt. Hoppet av spor?- Forskjellige kelvin (farge) på xenon. Et "hvitt" og et "gult". Bestilt fra EKSTRALYS. DONE!------------------------------------------------------------------------------------------------------Bilde fra annonse.Håper dere liker bilen like mye som meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kanskje på tide med en liten update, har hatt bilen et år nå og har rekt å gjort en del ting. Bilde fra tidlig sommer, før nye sommerfelgene kom på. Det som er gjort er: - Senk, FK Highsport Coilovers - org. M3 speil - M3 leppe - Nye felger, Enkei Lusso 18" - GS Performance slissa og borra bremseskiver med GS Performance klosser - Sorte nyrer - Plastidipp'a chromelistene sorte Nå i dag ser den ser den slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Pen bil. Jeg synes du kan beholde fangerene du har, de er sjeldnere de enn M-tech-fangerene. Evt. montert en AC Schnitzer-frontleppe. Og så ville jeg fjernet klistremerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Pen bil. Jeg synes du kan beholde fangerene du har, de er sjeldnere de enn M-tech-fangerene. Evt. montert en AC Schnitzer-frontleppe. Og så ville jeg fjernet klistremerke. Takk, er stolt av den! Frontfangern har jeg forelska meg i, så den forblir, men liker ikke den bak Ja, jeg vil gjerne ha en frontleppe, men finner ingen fine som passer min fanger Klistremerkene er min måte og gi den mitt særpreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Pen bil ja og for gud skyld behold fronten En lippe der hadde heller ikke vert feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå