Kiim Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Hei Folkens, Kjøpte nylig en 320CiA og har et problem med setevarme-knappen på passasjersiden, den slår seg av automatisk sekunder etter den har blitt slått på.. Dette skjer uavhengig om du har den på 3-1 streker. Nå som vinteren kommer, så er det greit å ha dette iorden. Er det knappen som mulig har blitt/begynner å bli defekt? Er snakk om denne knappen
Otis Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Om den slår seg av etter noen sekunder, så er det nok defekt varmetråder i setet. Da vil den gjøre slik du sier. Mener at de skal blinke en feilkode, gjør den ikke det?
Kiim Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Ingen feilkode blinking i min bil iallefall. Om det er varmetrådene i setet, føles ting kostbart....
lagunilla Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Bare se på svar nr. 6 fra meg. viewtopic.php?f=1&t=240440 Flere som har fått bekrefta at Feilen faktisk ligger der. God helg!
jolly Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Ditto med Otis...Noen har nok kjørt kneet nedi setet slik at det har blitt brudd i matta...Desverre en vanlig feil/problem. Da brytes strømmen i bryter etter 2-3 sekunder. Trenger ikke gi feilmelding Går å bytte varme element , men er en drittjobb...
Kiim Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Bare se på svar nr. 6 fra meg. viewtopic.php?f=1&t=240440 Flere som har fått bekrefta at Feilen faktisk ligger der. God helg! Dette skal jeg sjekke. Satser på at det er noe rundt der feilen ligger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå