lamar81 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Etter salg av min forrige touring har jeg kjøpt en ny familiekjerre.Her er link til gamlebilen: viewtopic.php?t=157305Denne gangen ble det en 2007 320d med full utvendig og innvendig M-sport,pluss diverse snacks av utstyr. Fargen er Sparkling Graphite.I mitt eie har jeg tonet de 7 bakerste rutene, og byttet til Blackline lykter og svarte nyrer.Har noe pærer liggende som skal byttes, og frontfanger blir byttet i nærmeste fremtid.Hadde hatt bilen i 2 uker da en idiot byttet kjørefelt rett foran meg, jeg klarte ikke bremse, og hengerfeste hans penetrerte fangern min. Ble forsikringssak, han fikk skylda Her er noen bilder før vinterhjula kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg er ikke noen stor fan av e91, men denne var rå! Veldig riktig fargekombo og felgvalg Perfekt høyde også, etter min smak, så maskulin ut! Ulikt 3'er, hehe. Gratulerer med grom familiebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Sparkling Graphite er en sykt fin farge, misunnelig på den. Fronten trenger en leppe eller splittere for å bli komplett Skal du senke den eller beholde høyden slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Custom: Takk for tilbakemld...er veldig fornøyd! Hadde visse krav når det gjaldt farge ved kjøp av ny bil...så glad alle ønsker ble oppfylt Frode D: Har planer om en leppe til våren, mulig den samme som du har. Er personlig ikke fan av splittere. Hvor kjøpte du din? Ellers blir det nok ikke noe senk på denne, kjører med barn i bilen og veiene rundt her er ræva.... men "time will show". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Veldig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Frode D: Har planer om en leppe til våren, mulig den samme som du har. Er personlig ikke fan av splittere. Hvor kjøpte du din? Ellers blir det nok ikke noe senk på denne, kjører med barn i bilen og veiene rundt her er ræva.... men "time will show". Kjøpte min på ebay. Får den ferdig lakkert der. http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E90 ... 77&vxp=mtr Den første jeg fikk var knekt når den kom frem, og da fikk jeg en ny en i posten uten noe krangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 flott bil. nydelig farge lit lavere nå så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da har jeg fått bilen tilbake med ny frontfanger...strøkent! Skal prøve å ta noen bilder i morgen...blir vel omlegg til vinterhjul på søndag:( Et rollingshot fra før rutene ble tona og baklyktene byttet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Fått på sommerhjula og tatt vårens første håndvask. Snart blir det polering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenissen Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Nydelig farge kunne du fortalt noe om hjul-specs på denna eller? Størrelse, ET osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Nydelig bil me nydelige felga!! Skjer det no mer iløp av sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 hagenissen: tusen takk....hjula er zito wp111 8,5x19 med 235/35 foran og 9,5x19 med 265/35 bak. Tror det er innpress 35 rundt om... lovende: tusen takk igjen;) Første innkjøp snart blir nok en bakpotte med to stusser, mulig fra Hartge. Tenkte også prøve med noen spacers, leke litt med bakhjula.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Visst innpresse ligg på 35. Da har du jo enda god plass! muligens 10mm framme og bak me di dekkan! om ikke mer. angre "litt" på at æ ikke kjøpte pre-lci for ett mer aggressivt look. Blir spennende å se. Alltid artig når folk prøve seg frem til rett look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Da er diverse godsaker kjøpt og bestilt fra nettet. Blant annet dobbel eksos og spacere... Og noen filter. Må bare vente i spenning til det kommer i posten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da var første del av innkjøp på plass. Pollenfilter og luftfilter. Pollenfilter er en lek å bytte, mens luftfilteret er Pain in The Ass!! Men når alt er gjort ble det bra, det ser man på bildene;) Nå venter jeg på eksos og spacere som er sendt fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå