Haukefer Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 [ Bilde ] Resultatet. Kjempenøgd! Du verden så lekker den E34'en i bakgrunnen der var! Såg ikke så veldig fin ut i mine mine øyne, stygg styling og sparkel i hjulbuen.. Hehe Har lyst å prøve meg på nyrene på bilen, matt sort, trenger vell bare en boks til det? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 var å handla meg et par bokser plastidip i går til å lakkere senter på bbs lm felgene, satser på det og blir bra skal ta melkebarten på nyrene på ny og når jeg får bilen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Før : Etter 5 strøk med plasti dip (8 bokser). Kunne godt hatt et par bokser til for å legge enda et strøk til på hver del. Her er det lagt 5 strøk, men etter ca 3 strøk så dekker den ikke stort mere, bare legger på mere tykkelse. Litt varierende farge, og litt gråtoning på noen plasser etter tørking. La så på et strøk til etter det, men heller ikke det dekket de små ulumskhetene. Men, i det store og hele et greit alternativ for fargebytte om man vil ha mulighet til å få den tilbake til orginal farge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Finnes det noe form for "klarlakk" til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Finnes det noe form for "klarlakk" til dette? Det gjør det. Finnes blant annet på plastidip.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Testet på sommerfelgene til hondaen, da de var stygge i lakken.. synes resultatet ble bra, men burde så absolutt lagt ett tykkere lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Finnes det noe form for "klarlakk" til dette? Det gjør det. Finnes blant annet på plastidip.no Finner ikke noe der jeg.. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 http://www.plastidip.no/kategori.php?ka ... ategori=88 og så velger du klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Det er vel bare vanlig plastidip som er gjennomsiktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tror det ja, men du skal få både i blank og matt utførelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tenkte mest på klarlakk i forbindelse med dipping av felger, så de har litt bedre holdbarhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jeg kjøpte matt.! Klarlakken er vist ikke noe særlig bra. Sett flere filmer på YouTube, der de som har kjøpt og lagt på dette mente d var bortkastet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Glossifier er "klarlakk" - men ser ikke ut som de har det på lager akkuratt nå. http://www.plastidip.no/productdetails.php?product=152 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jeg lakket sort matt og glossifier på nyrene.. Så bra ut før jeg tok på glossifieren, men fikk ikke helt til det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 noen som har prøvd å dippe hele bilen, med bokser? vurderer dette, da selvfølgelig del for del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå