darkghost Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hei Var i danmark i sommer og der så jeg jeg en bmw 525i som hadde sånne såkalte sidespeil som feller innover automatisk når man låser bilen. Regnet med at dette ikke var orginal. Flere nye biler idag har dette orginal. Hvor får man kjøpt dette? Har selv en 520ia touring 1998. Så noe på ebay.com: http://www.ebay.com/itm/96-03-BMW-E39-POWER-FOLD-FOLDING-MIRROR-MIRRORS-LEFT-RIGHT-BLACK-/350566797082?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1998%7CMake%3ABMW%7CModel%3A528i%7CSubmodel%3ABase&hash=item519f68cf1a&vxp=mtr Er dette automatisk mon tro?og vil dette passe på min bil? Eller er det andre sider man kan få kjøpt dette? Og er det lett å koble dette med tanke på ledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Flere biler som har denne muligheten med må uansett programmeres for at det skal gjøre det. Om dine originale er slik vet jeg ikke.Mine er det men ikke programmert til å slå seg inn, men vet det går Se etter dette i utstyrslisten din S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror Utsyrsliste kan du få her av noen hjelpsomme gutter. viewtopic.php?f=9&t=157483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Schmiedmann selger ett kit til 1200,- som fikser denne saken. ring og hør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkghost Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Flere biler som har denne muligheten med må uansett programmeres for at det skal gjøre det.Om dine originale er slik vet jeg ikke.Mine er det men ikke programmert til å slå seg inn, men vet det går Se etter dette i utstyrslisten din S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror Utsyrsliste kan du få her av noen hjelpsomme gutter. viewtopic.php?f=9&t=157483 Jeg programmere ikke! Har dårlig erfaring med det fra en audi A6. bmw-bilverksted ordner vel det? Har spurt nå etter utstyrliste. Venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkghost Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Schmiedmann selger ett kit til 1200,- som fikser denne saken. ring og hør! Ikke verst pris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkghost Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nei dessverre. Har ikke dette i utstyrlista: S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ikke meningen å kapre tråden, men jeg har et lignende spørsmål: Jeg venter på en bil som kommer fra Tyskland. Den har utstyrskodene 430 og 431 (hhv. "Interior/outside mirror with auto dip" og "Interior mirror with automatic-dip". De bilene med slike folding mirrors, har de egen utstyrskode for dette, eller er det bakt inn i en "pakke"? Lurer rett og slett på om min bil har disse "folding mirrors", og jeg er litt for utolmodig til å bare vente til bilen kommer for å sjekke det selv =) Bilen er en E92 2010 LCI 320D. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Folder de automatisk inn? Var F10/F11 det da? Jeg har det originalt på min, men må fysisk trykke en knapp for at de skal folde inn, det skjer ikke ved låsing. Er en 2010 E61. Får ikke opp utstyrlista på min akkurat nå, men mener det inngår i komfortpakken hos meg som også inneholder aut. avblendbare speil både innvendig og utvendig. Kan sjekke senere om jeg får opp koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Supert! For jeg har også komfortpakken, samt avblendbart speil inne (usikker på om de på utsiden også blender, selv om det står "INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND" som er utstyrskode 430. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har P7A7A Innovations package + Comfort package og den inneholder en del ting som bl.a. foldbare speil ser det ut til fra et lite google-søk. Jeg har ingen egen kode for foldbare speil. Må manuelt folde de inn med en knapp ved siden av bryteren som velger justering av høyre/venstre sidespeil. Har i tillegg S430A og S431A som er blendbare speil både innvendig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 E6x har innfellbare speil om man har 430, mens 1-serie og 3-serie trenger 313 for å ha dette. Speilene kan kodes til å foldes inn ved låsing om man ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 E6x har innfellbare speil om man har 430, mens 1-serie og 3-serie trenger 313 for å ha dette.Speilene kan kodes til å foldes inn ved låsing om man ønsker det. Dette gjøres da via OBD..? Kunne vært noe å vurdere en gang den er på diagnose likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Gjøres via diagnose-porten ja. Enkel jobb å gjøre selv også igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg ser jeg har Innovation packet også (P7R7A) og comfort package (P7RSA). Får kanskje bare smøre med meg tolmodighet å se når bilen kommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Da kan jeg bekrefte at jeg har innfellbare speil. Må trykke på knappen ved vindusheiserne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå