Spankus Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Fått prøvd den en tur idag, men får jævli seint ladetrykk.. Trur jeg må sprite den opp mere på pumpa. Evt så skulle vell dysene vært en tur avgårde på overhaling og høyere åpningstrykk. Chris11slett og BmwDieselPower reagerte på dette 2
Chris11slett Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 No må du for farsken filme litt til oss:)
Spankus Skrevet November 10, 2015 Forfatter Skrevet November 10, 2015 er langt faan ivoll oppi nord norge på jobb i ett par uker fortiden så får ikke gjort noe med bilen nå..
Spankus Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Ikke så langt unna storslett, driver på tunnelen ved sørkjosen
Chris11slett Skrevet November 12, 2015 Skrevet November 12, 2015 kult, min hjemplass sørkjosen.. men bor ikke der nå mer.. sorry OT
bcRichard Skrevet November 16, 2015 Skrevet November 16, 2015 Er du i sørkjos nå?? Jeg bor her midlertidig mens jeg kjører opp til vogntog hos henriksen sjåførskole Hva jobber du som? Chris11slett reagerte på dette 1
Spankus Skrevet November 17, 2015 Forfatter Skrevet November 17, 2015 Ja, reiser hjem torsdag. Jobber som mekaniker hos skanska tunnel
Spankus Skrevet November 21, 2015 Forfatter Skrevet November 21, 2015 Bytte tettningsringer på dysene idag og ta vekk dysa med ledning.
Spankus Skrevet November 21, 2015 Forfatter Skrevet November 21, 2015 Fått på alt igjen, vært ute og prøvekjørt og alt ser fint og tett ut. Ingen lekkasje endelig Men få fortsatt seint ladetrykk...
BmwDieselPower Skrevet November 22, 2015 Skrevet November 22, 2015 Har ikke for stor turbo da?[emoji12]
Spankus Skrevet November 22, 2015 Forfatter Skrevet November 22, 2015 Har ikke for stor turbo da?[emoji12] Har ikke lyst til og innrømme det enda Må jo greie å dra den jævla turbon der Eller kanskje skulle hatt en kompressor å? BmwDieselPower reagerte på dette 1
TRF Skrevet November 22, 2015 Skrevet November 22, 2015 Det finnes to vanlige måter å velge turbo på. a ) Den første og riktige. Man regner seg frem til hvilken man skal ha. b ) Det andre og vanligste, man bruker øynene. "Hvor stort er dette eksoshuset i forhold til det originale?" eller den tredje som ser ut til å være ekstremt populær i dieselverden om dagen: Jeg har lyst på en kjempestor turbo, så da setter jeg på det, og håper at det funker. BmwDieselPower og Julianv reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå