fre Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 For halvannen måned siden jeg jeg til innkjøp av denne! En flott E91 LCI med bare 27.000 km på telleren nå. Min første E9x og min første stasjonsvogn. Veldig fornøyd så langt. Ingen planer for bilen. Original og clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Flott bil e9x er herlige biler og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Takk Takk Var veldig fornøyd med min forrige bil, en E87 også. Men merker at 3´eren er en lite klasse over ja. På samme måte som nye F20 sikkert er bedre enn E9x og. Mens F30 naturlig nok er bedre enn de begge. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Veldig flott ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Grattis med knall fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Knall fin bil! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Takker og bukker folkens! Er som sagt veldig fornøyd, deilig med så lav km. Har faktisk litt nybilfølelse i den, selv om den har vært på veien i nøyaktig 3 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Fantastisk fine biler dette Ser du bor i skedsmo, langt unna Skesmokorset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lydvis Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 white sensation... nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Nei, på Skedsmokorset faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Nei, på Skedsmokorset faktisk Burde nesten møtes en dag og ta noen bilder før vinteren setter inn for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ja, ikke umulig! Men huff, nå ser det ut som vinter er rett rundt hjørnet gitt! På tide å kjøpe vinterdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå