jonas1/// Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hvor fikk du tak i rattet og girkula og det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 dette blir jo veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Hvor fikk du tak i rattet og girkula og det? Av en hyggelig fyr her på forumet, han kaller seg "crist". Jeg fortalte han hva jeg ville ha så skaffet han delene samt opptrekking etter mine ønsker. dette blir jo veldig pent Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hva har du gjort med speedsensor? Hørt at man må bruke e46 sensor.. Hvor sender du hjernen, og pris? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Her må det følges med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Hva har du gjort med speedsensor? Hørt at man må bruke e46 sensor.. Hvor sender du hjernen, og pris? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Ingenting enda, får ta problemer etterhvert så de dukker opp... Kim Freding mener jeg det var han het, aner ikke pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Fikk meg en liten økt i garasjen tidligere idag, var av med innsug for å montere bensinslanger, kabel til starteren, jordingskabel mellom motor og chassi, vakumslange til bensintrykk regulator, byttet brakett til tomgangsmotoren for å få feste til gass vaier osv. Fikk også montert på hele ledingsnettet så nå gjenstår bare å plugge i hjernen. Har også fått på nye deksel bak lyktene, silicon slanger, luft masse måler og luftfilter. Det begynner virkelig å nærme seg klart i motor rommet nå. kun noe småtteri igjen! Ved neste anledning blir det montering av GS Performance bensinpumpe, litt modifisert gir-overføring og forhåpentligvis mellomaksling. Må vel lage eksosanlegg snart også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Ryddig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Endelig har jeg fått tak i Sebring eksos! Pent brukt! Akkurat nok plass i utsparingen i bakfangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Fantastisk! Da fikk jeg også bekreftet at det akkurat går med stussene i utsparingen der! Har samme bakerste potte liggende, som jeg tenkte å bruke. Fin lyd av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Lyden er iallefall himmelsk på M20 med disse Sebring anleggene, håper det blir like bra som oppi hodet mitt på denne M54'en også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Såg fronten på denne når jeg passerte der du bor tiligere i uka Ser tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Modifisert mellomaksling på plass! Den er nå montert med ny opplagring, hardy og skruer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hjulbuene blir fylt med dekkrøyk snart nå da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvem gjorde jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå