flobben Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Grooooooooomt. Bøs dim på de hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Takker for komentarer Det gledes til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Flott bil! Gjorde seg med STORE hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Takker Store hjul er alltid bra Da var det full vask og første service Måtte også sette på 10 og 11x20 Y-eker felgene med spacere for dem nye 22" hjula er ikke kommet enda Glemte selvfølgelig å ta bilde av dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Dette blir jo spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Venter spent på info når du har testet denne! Eg går å lurer på om eg skal gå for ESS,BSR eller DTK boks... Rekner med ESS eller BSR er tingen. DTK er ein "billig" boks men funker grett sier dei som har slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Venter spent på info når du har testet denne! Eg går å lurer på om eg skal gå for ESS,BSR eller DTK boks...Rekner med ESS eller BSR er tingen. DTK er ein "billig" boks men funker grett sier dei som har slik Skal legge ut litt når jeg får testet BSR er jeg usikker på, da jeg ikke har vært borti dem før. ESS har jeg kun posetive erfaringer med DTK passer nok best om du har manuell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Elsker denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Elsker denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Elsker denne bilen! +1 får så lyst på x5 når jeg er innom denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Elsker denne bilen! +1 får så lyst på x5 når jeg er innom denne tråden I kveld blir det test tur med ny software...det gledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Da ble det en liten test tur meget seint i går kveld/natt Fikk ikke kjørt mere en 1-2 mil, men det er merkbar forskjell allerede Vil nok tro at bilen må kjøres noen mil/dager enda, før programmet vil oppføre seg optimalt, men er meget fornøyd allerede På div testpunkt så har den økt med 20Km/t og det er et meget merkbart større drag fra 60km/t og oppover som ikke stopper Skal komme tilbake på dette når jeg har fått brukt den 1 ukes tid og fått sett om det blir enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Trur eg må sende inn ein bestilling til ESS eg og no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Trur eg må sende inn ein bestilling til ESS eg og no... Det kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Da var 22" sommerhjula kommet, så i kveld blir det montering og vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå