goodlife Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Har en E91 318dt 2007, kjøpt brukt og med medfølgende 18" M-sport felger. Vinterfelgene er 16" originalfelg. Kan jeg bruke samme bolter når jeg legger om til vinterdekk? Hvor finner jeg evt. ut hva slags bolter jeg trenger?
StigJ Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Burde gå greit med de originale. På min E91 brukte jeg de samme (originale) på både stålfelgene, ogiginale 16" alufelgene og 19" GS-felgene. Men nå måtte jeg ha lengre siden jeg skulle på med spacere.
Odd-M Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Lengden varierer, men det er også forskjellige hoder. Jeg vet av minst tre varianet, konisk der det er to forskjellige varianter med vinkler og kulehode. De aller aller fleste har imidlertid den vanlige koniske. Du både ser og føler det dersom noe er feil.
quandt1960 Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Svarte BMW bolter. Sjekk ut på schmiedmann. Kjøpte nye felger men brukte de som følger med fra BMW. Det er krisehvis boltene er for lang for da står du bomfast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå