Gå til innhold

Bimmers.no sin store barnevogn tråd!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

City Cross er City Cross, det er du som er vanskelig. :)

(Når det er sagt ser den faktisk større ut enn vår..)

Som nevnt tidligere hadde vi en e60 på hjemlån, og vår City Cross gikk fint nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart finnes det også VELDIG store barnevogner, det må tydelig du ha :) Jeg sier ikke at alle passer baki i en E60, men jeg prøvde en del vogner bla en stor Simo og alle jeg prøvde fikk jeg plass til. Selv den store Simo vognen egentlig var litt for stor. Men vil en ha en sedan så er det ingen problem. En må IKKE ha en stasjonsvogn. Det var poenget mitt :)

Men jeg tror jeg er den eneste som jeg kjenner som har en baby og ikke en stasjonsvogn :P

Så kanskje det er noe feil med meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har City Cross, så vår er nok noe mindre.

Vil likevel tro du hadde fått plass i en e60.

Vi skal til med noe søskenvogntull nå, det gruer jeg meg til. De er jo enorme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann er ganske ny bruker her på forumet...har et par spm ang barnevogn å bagasjeplass, jeg å fruen Vurnderer å kjøpe en F31 men er litt usikre når det kommer til plass i bagasjen med vogn, er det noen her som har en F31 og som har barnevogn som kan fortelle litt om hvordan dette er til hverdagen? Vogna vi har er en emmajung citycross å barnet er 4mnd så er snart tid for å bytte ut baggen til sportstoppen. Takker på forhånd for svar som kan hjelpe meg å bestemme meg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går inn begge veier uten demontering på E39, E61 og F11

Får den ikke inn på langs jeg :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det gjorde vi nærmest daglig, så det skjønner jeg virkelig ikke. Du må "knekke" opp håndtaket bak, slik at det ligger over vogna. Ellers går den rett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig en tvillingvogn vi bruker til våre nå to nå. Går rett inn den også, uten demontering. Fremdeles plass til hunden på siden av den (ville ideelt sett hatt bur, men det er ikke mulig) og 4 store bagger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...