316 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 folka på bt har ikke fantastisk god peiling på bil akkurat, har jeg erfart værtfall! Hehe, for å si det sånn, de vet forskjellen på en 4'er og en 6'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 folka på bt har ikke fantastisk god peiling på bil akkurat, har jeg erfart værtfall! Hehe, for å si det sånn, de vet forskjellen på en 4'er og en 6'er. Ja, kan hende de vet forskjell på en 4er og en 6er, men vet de forskjellen på en 316 og en 320? Tror jeg ikke, min erfaring er at de kan lite om bil generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Står det noe om antall sylindere i vogmkortet da? Har drevet en del med ombygning av busser de siste årene og har fått dem godkjent av vei vesenet. Da har det vært slik at jeg sender den på kontroll hvor du enten påpeker feil eller godkjenner. Hvis de påpeker feil og jeg utbedrer dem for SÅ komme på etter kontroll skal de kun sjekke de punktene de har påpekt, mindre du har endret noe annet. De har da ikke lov til å gå tilbake på noe de har sett tidligere som IKKE ble påpekt, selvom enkelte har gjort det. En av bussene hadde forøvrig større motor enn hva som stod i vognkortet og det har aldri veivesenet påpekt, bussen ble forøvrig godkjent med glans! Når det kommer til bytte av motor ville jeg tatt sjansen! Verstefall må du jo ta en ny kontroll igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Om man har en "ulovlig" bil med et så dårlig eksosanlegg at man blir stoppet og avskiltet, da får det kanskje bare gå som det går? Lett å være etterpåklok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Om man har en "ulovlig" bil med et så dårlig eksosanlegg at man blir stoppet og avskiltet, da får det kanskje bare gå som det går? Lett å være etterpåklok! er vel ikke å være etterpåklok å poengtere det Superbeetle skriver der? Du veit vel at bilen ikke er godkjentstand, og da veit du også at du kan bli stoppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Om man har en "ulovlig" bil med et så dårlig eksosanlegg at man blir stoppet og avskiltet, da får det kanskje bare gå som det går? Lett å være etterpåklok! er vel ikke å være etterpåklok å poengtere det Superbeetle skriver der? Du veit vel at bilen ikke er godkjentstand, og da veit du også at du kan bli stoppa. Det som er greia er at det stod politi før kontrollen som har sagt ifra at han skal inn iogmed at jeg ikke hadde skilt forran. Derfor ble jeg stoppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå