Clerion Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Vurderer å selge E30`n til våren pga lysten på Mc-lappen Hva tror folk jeg ka få for den? Jeg kommer uansett til å gå ut alt for høyt på pris for å utelukke useriøse folk som raserer den første helga. Vil bare høre ca hva jeg kan forvente. Dette er jo ikke akkurat brødvare. Det står 172 000 på tellern. Den er 99,9% rustfri Orginal 320i med godkjent senk Sorte De Startec Har liggende: Stort sett ALT av pakninger til motor, ny vannpumpe, 51mm fjærbein, bærebroer bak med skiver, komplett M-tech1 kit (ORGINALT) 1 stk diff Det medfølger noe stereo og muligens de 17" ESM felgene som står på. Ellers har jeg orginalfelgene samt så godt som nye piggfrie vinterdekk på orginale cola-korkfelger. Har også masse deler i esker, lyktdeksler, hjullager, antenna, blinkers orginallyktene foran og bak. ALT som har blitt byttet ut på den. Negative ting: Slitehull i førersete på siden Speedometeret har kutta Ripe på panseret Antydning til rust nederst på ei dør, ikke noe alvorlig. Ellers er bilen i topp stand. Bilder og div info siden jeg kjøpte den i posten: viewtopic.php?f=6&t=118399 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 60.000-80.000? Er jo coupe og så veldig fin ut! Har ikke så alt for mye peiling på bruktbil markedet, har brukt finn.no når jeg skal prøve å finne en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er der jeg tenker også egentlig. Preface 2 dørs i denne standen er ikke så vanlig på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Legge den ut høyt vertfall, så kan man jo senke prisen litt for å få opp interessen! Synn den ikke skulle selges i fjord, da kunne jeg vært veldig intrissert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Wow, E30 er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Det har det blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Det har det blitt Og godt det. Så holder alle idiotene med ødeleggende hensikter seg borte, er snart ikke flere originale E30 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det har det blitt Og godt det. Så holder alle idiotene med ødeleggende hensikter seg borte, er snart ikke flere originale E30 igjen For det finnes ikke idioter med for mye penger? Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Jo, men et mindretall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 De med mye penger er bare enda verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Men vi leker ikke med e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg selger E30 møkkabillig om dagen, ingen interesse på den. Eller jo, er jo interesse men ingen seriøs interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hvorfor selge møkkabillig egentlig når man kan ta omtrent hva man vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hvorfor selge møkkabillig egentlig når man kan ta omtrent hva man vil? Tjah... Bilen din er jo ikke solgt ennå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Så ligger vel ikke bilen til salgs ordentlig heller, tror jeg! Tviler ikke på at den går for 50 i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå