Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å få for bilen min?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Jeg tror du vil angre bittert.. Har man først hatt e30, vil man alltid ha det før eller siden.

Og gode eksemplarer blir stadig dyrere, og det er langt mellom de..

Jeg solgte første e30en min pga jeg ville ha sykkellappen og sykkel. Resultatet ble at jeg måtte betale dobbel pris for den jeg har i dag, sammenlignet med den første jeg hadde, og da var den jeg har nå i dårligere stand enn den første jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom din mor overtar så er jo den beste løsningen.. Hadde likt å se min mor kjøre e30.. (selvom hun helt sikkert kjørte den pappa hadde på 80tallet.. )

syns hun ser nokså feilplassert når hun har lånt e39en og e91.. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart ha beholdt bilen hvis den er i nogenlunde god stand. Gode eksemplarer av E30 vokser ikke på trær (som også Hawkon88 er inne på). Du bør imidlertid forsikre deg om at bilen virkelig er verdt å samle på før du bestemmer deg for hva du vil gjøre. Det kan være mye skjult rust på E30 og med mindre du kan sveise selv kan det fort koste noen kroner å reparere rustskadene.

Jeg har skrevet noen sider om Porsche 924 her inne og selv om E30 er noen år yngre som bilmodell er det ingen tvil om at begge modellene hører til den samme perioden og hadde nogenlunde de samme fartsressursene (iallefall standardmodellene). Begge modellene var svært signifikante på 80-tallet, begge modellene begynner å bli sjeldne og begge modellene fortjener å bli tatt vare på for ettertiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er rustfri :) Den var nyrestaurert når jeg kjøpte den i 2009, etter det har den stort sett blitt brukt i fint vær og blitt lagret hver vinter.

Min mor har i dag en 67 Mustang hun skal kvitte seg med, om hun kjøper vil det bli skrevet kontrakt angående videre salg (ikke aktuelt) Kun jeg kan kjøpe den igjen. Men vi får nå se hva det blir til. Om hun ikke kjøper blir det M-tech 1 og andre felger til våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...