Julian Sommer Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Siden det ikke skjer noe verken fornuftig eller ufornuftig med noen av bilene om dagen, og det ikke er vær å ta bilder i, så har jeg photoshoppa på Mtech 1 frontfanger på e30'n. Går det an å få tak i denne uoriginal med grei passform? Liker ikke sideskjørtene eller bakfangeren.. Så kanskje best å ikke ha noen ting. Hva syns andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Er det E39 du skal ha nå? Du endrer mening alt for ofte, denne E30'n bør du ikke slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Er det E39 du skal ha nå? Du endrer mening alt for ofte, denne E30'n bør du ikke slippe. Ender nok opp med enten E39 eller E34 touring Får jo ofte mer bil for pengene med E34, men hadde vært gøy å prøve noe nyere også. Nei, jeg burde vel egentlig ikke det.. Kommer vel til å angre meg i hjel på det etterhvert. Men samtidig kommer jeg til å ha en triveligere hverdag med en bil med større komfort, større stereoanlegg og som kan gjøres mere med uten at den taper seg i verdi. Så får bare håpe jeg gjør det såpass riktig med den evt nye bilen at det veier opp for affeksjonsverdien denne lille godsaken har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Mekka meg en E39 i Photoshop for å se hva utfallet kunne bli av bare noen små, realistiske mods. Helt standard, akkurat det samme som alle andre gjør, men det er nettopp disse tingene som gjør at jeg kunne tenkt meg e39.. Har en E39 på hånda, så spørs om E30'n reiser i løpet av uka.. Who knows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Si ifra om du trenger den leppa til m-fangeren da(Hamann Carbon) har en liggende jeg ikke kommer til å bruke, så du kan få den billig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Får se hva som blir igjen av penger etter handel, hvis det blir noe av Første pri er ihvertfall M-fanger og senk. Hvordan er det å godkjenne senk på touring med luftfjæring bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg har selv alltid misslikt e39 (og e36 såklart) , men har selv vært inne på samme tanken om å skaffe en, bare for å se om jeg klarte å gjøre det slik at jeg synes den ble kul hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg har selv alltid misslikt e39 (og e36 såklart) , men har selv vært inne på samme tanken om å skaffe en, bare for å se om jeg klarte å gjøre det slik at jeg synes den ble kul hehe Hehe da er vi ganske like på det området Men jeg har begynt å like e39 det siste året da. Så nå må jeg nesten bare ha en, for å se hva jeg syns om dem Det er ihvertfall en bedre hverdagsbil enn en 85 modell 3-serie uten så mye som servo en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 du kommer ikke til å angre e34 og e39 er veldig like på mange områder, bare fornyet med renere linjer osv så du kommer nok til å kjenne deg igjen i førermiljøet og fort finne deg til rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 du kommer ikke til å angre e34 og e39 er veldig like på mange områder, bare fornyet med renere linjer osv så du kommer nok til å kjenne deg igjen i førermiljøet og fort finne deg til rette Det høres meget bra ut, Tzunami, er det jeg håper på Drømmen er jo E60 en dag, og E39 virker som en fin mellomting mellom E34 og E60 (logisk nok). Blir i så fall min første bil med 4x elvinduer osv, for å ikke å snakke om hvor deilig jeg syns interiøret i E39 er i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Vurderer e61 etterhvert selv, men først skal jeg ha jeep wrangler tj blir arvtakern til touringen med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Synes bare e39 og e36 markerer den tidsperioden som linker deg jeg ser på som "nye" biler og "gamle" og dette faller ikke helt i hopen for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Nei, er vel det som gjør det. Men hvis man tenker litt lenger, så er jo hoppet større fra e30 til e36 og fra e28 til e34. Eneste er at dem ikke har runde lykter etter E39 og det utgjør jo også en stor forskjell. Men tror jeg kan bli ordentlig glad i en e39, og det er en bil jeg kan dille og dalle med uten at den raser i verdi. Og det trenger jeg for å få et skikkelig forhold til bilen Legger ved et bilde av en av de forrige bilene mine for å vise hva jeg mener med å "dille og dalle" litt hehe. Da jeg kjøpte den: Da jeg solgte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Knipsa noen bilder i dag I utgangspunktet til annonse ( i tilfelle ahn interesserte ikke kjøper E30'n), men et par jeg redigerte litt også (tatt som hdr-bilder i tre eksponeringer, men ikke noe spesielt engasjert redigering denne gangen). Merker det gjør vondere og vondere å skulle selge den, fortsatt ikke for sent å snu Huff don't know what to do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Fin den E30'n din altså...Det at du skal bytte er jo på en måte litt trist med tanke på bilen og slik...Men jeg mener det er viktigst hva en selv vil og hva en selv føler seg fornøyd med! Så hvis du ønsker større bil med litt mer motor ,og syns en dønn original E30 blir litt kjip til å kjøre rundt i hver dag, selv om det likevel er en svært tøff og ikke minst sjelden bil, så må man bare gjøre det en føler er mest rett Om det blir E34 eller E39 neste gang så kommer jeg til å følge med dersom det kommer en tråd om den her inne Liker svært godt hvordan TDS'n din ble, og hvilke planer du har/hadde for ix'n. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå