Gå til innhold

-Roger-'s E90 og E30, Senk og sommerfelger på E90 :)


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

liker planene og tankene dine :)

bare send meg en pm om det er noe tjafs du trenger, har masse rart av vanlige e30 deler ;)

Takker :) din er jo heilt fantastisk ;)

Skal ikke se bort fra at jeg spør etter deler etter hvert!

Har ikke mye Bildeler liggende lengre. Kvittet meg med meste jeg har hatt opp gjennom tidene og hvertfall til e30 :/

Om du diohrvik eller noen har et bra gulvteppe er jeg interessert!

(Har muligens et på hånd men har ikke sett det enda så vet ikke helt hvor bra det er)

Og så lurer jeg på og bytte ut felgene med noe bbs greier, så hvis noen har bytteforslag kan det vurderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde virkelig trodd at den E30n var i bedre stand enn den egentlig er! :shock:

Får satse på at den kommer seg etterhvert! :D

Hvilken pris hadde du tenkt på dtm-speila?

Det trodde nok jeg også!

Neste gang jeg kjøper gammel bil skal jeg ikke være så naiv og tro at bilen er så og så bra fordi den fremstår slik i en prosjektttråd e,l

Får satse på det kommer seg med tiden :)

Jeg vet ærlig talt ikke hva de speilene kan være verdt?

De mangler pakninger så de var montert med et slags pakningsstoff.

Men det er BMW logo på de så jeg tror de kanskje er originale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demontert litt mer i motorrom for å komme til for å rengjøre osv, dæven så skittent og rotete det er :/

Glad for at jeg begynte på dette for det er løse skruer og skruer som mangler på vesentlige plasser som mellom innsuget og motor og mellom gasspjeld og innsug.

Og så lekker det mye olje fra toppdekselpakningen.

Skal bli godt å få vasket og montert nye pakninger igjen :)

ylrpsue437qilollk2tq.jpg

sm309ypmhl1a422momyd.jpg

Klar for rengjøring! Reimhjulene skal pusses og lakkeres.

8ppudssps7v4h47bcw36.jpg

Og så har jeg kjøpt ny kompressor. Den skal komme godt med når vi (forhåpentligvis) begynner på rusten i neste uke.

a9jn3ej7y8v6rvwn4tea.jpg

6tm3nzpntmxxwv3ry1fv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsett å oppdater :) Følger med :) Blir nok veldig bra tilslutt denne :)

Skal prøve å huske på det: )

Tar man tiden til hjelp så blir det vel bra får jeg håpe! Den er jo bra utvendig, og mye bra deler så potensiale er helt klart der!

Jeg har ikke mulighet til å stå i garasjen hver dag med 2 småunger, men prøver å lure meg unna innimellom av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lakkerte nyrene på e90'en sort med plastidip i dag.

Dette var første gang jeg prøvde plastidip og det var grei nok matt finish etter 4strøk.

Så brukte jeg klarlakk etterpå og da ble finishen heller dårlig.

Man ser det jo bare om man studerer på kloss hold, men fikk ikke helt til det med med klarlakken altså :/

En annen ting jeg ikke ble så imponert av var at jeg tipper jeg har sikkert brukt 75% av den sorte sprayboksen så jeg ser for meg at man trenger en del lakk for å lakkere større flater.

Om det ble penere med sort enn krom har jeg rett og slett ikke klart å bli helt enig med meg selv på enda :?

Dårlige bilder pga Mobilkamera og lite lys.

8sh0pjxf1bn9qmbpn5ka.jpg

v6r088hyscsy30bey2ny.jpg

roiy99r38whf88q3wjr4.jpg

l2wm2kthtbir0p2q9t4o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte nyrene på e90'en sort med plastidip i dag.

Dette var første gang jeg prøvde plastidip og det var grei nok matt finish etter 4strøk.

Så brukte jeg klarlakk etterpå og da ble finishen heller dårlig.

Man ser det jo bare om man studerer på kloss hold, men fikk ikke helt til det med med klarlakken altså :/

En annen ting jeg ikke ble så imponert av var at jeg tipper jeg har sikkert brukt 75% av den sorte sprayboksen så jeg ser for meg at man trenger en del lakk for å lakkere større flater.

Om det ble penere med sort enn krom har jeg rett og slett ikke klart å bli helt enig med meg selv på enda :?

Dårlige bilder pga Mobilkamera og lite lys.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og i dag løsnet plasten og jeg måtte fjerne den, så da blir det back to chrome....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte nyrene på e90'en sort med plastidip i dag.

Dette var første gang jeg prøvde plastidip og det var grei nok matt finish etter 4strøk.

Så brukte jeg klarlakk etterpå og da ble finishen heller dårlig.

Man ser det jo bare om man studerer på kloss hold, men fikk ikke helt til det med med klarlakken altså :/

En annen ting jeg ikke ble så imponert av var at jeg tipper jeg har sikkert brukt 75% av den sorte sprayboksen så jeg ser for meg at man trenger en del lakk for å lakkere større flater.

Om det ble penere med sort enn krom har jeg rett og slett ikke klart å bli helt enig med meg selv på enda :?

Dårlige bilder pga Mobilkamera og lite lys.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og i dag løsnet plasten og jeg måtte fjerne den, så da blir det back to chrome....

Jeg handla sortblanke originale Bmw Performance nyrer til min, kosta meg c.a 650kr :)

Kan fjerne bildet om du vil.

kktrqkwxop7t0h9q5kiy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...