Gå til innhold

-Roger-'s E90 og E30, Senk og sommerfelger på E90 :)


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at det ikke skal være slik faktisk..

Altså hullene skal være der, men det skal som jeg trodde være et deksel på baksiden så man ikke ser rett ut i asfalten.

Blir mye dritt i motorrommet når dette dekselet mangler :)

Hmm, jeg stusset også på dette på 1-serien jeg hadde. Er det noe delenr. på dette dekselet? Interessant å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal se om jeg finner det senere på realoem.. Har ikke sett det selv, men det er hvertfall et deksel på samme plass høyre side og det er fester til dekselet på venstre side også!

Om det er flere som har det akkurat likt, og faktisk får dritt og sand inn de hullene der så gi beskjed :)

Men tviler sterkt på det skal være slik når jeg hadde av hjulet og så bak der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg sliter med å finne det.

Men jeg finner heller ikke det dekselet som er på høyre side. Tror det må bilde til når jeg snart ligger om til sommerdekk.

Finner det veldig rart om det ikke skal være et deksel der. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg sliter med å finne det.

Men jeg finner heller ikke det dekselet som er på høyre side. Tror det må bilde til når jeg snart ligger om til sommerdekk.

Finner det veldig rart om det ikke skal være et deksel der. :?

Ja, jeg stusset også veldig på dette hvorfor ikke disse hullene var tettet igjen, fordi hele motorrommet blir jo nedgriset når det er åpent der. Jeg har en bekjent som jobber på Bavaria som mekaniker, jeg kan høre med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Dette ble meget bra med senk :) Jeg har fått tak i delenummeret på det dekselet som vi begge mangler :) bare å si i fra hvis du skal ha det :)

Vet du om det skal være et deksel der?

Helt ærlig så vet jeg ikke. Er veldig usikker om det faktisk er slik at man skal ha det. Men skal sjekke på brodern sin og muttern sin, da de har e9x med diesel firer. Evt tar jeg kontakt med forhandler. Jeg sier i fra i morgen, da har jeg sikkert fått sjekket ut dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble meget bra med senk :) Jeg har fått tak i delenummeret på det dekselet som vi begge mangler :) bare å si i fra hvis du skal ha det :)

Vet du om det skal være et deksel der?

Helt ærlig så vet jeg ikke. Er veldig usikker om det faktisk er slik at man skal ha det. Men skal sjekke på brodern sin og muttern sin, da de har e9x med diesel firer. Evt tar jeg kontakt med forhandler. Jeg sier i fra i morgen, da har jeg sikkert fått sjekket ut dette :)

Min '11 116D hadde ikke dette dekselet, samme med mutter'n sin 1'er. Så jeg tviler sterkt på at det skal være noe deksel der. Uansett så er det en dårlig løsning sånn som det er p.d.d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...