torbfer Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Liten update: Verkstedet mener motoren ikkje går skikkeligt på alle sylindrene. Pluggene va svarte, overslag ved turtall osv. Dei trur det er en coil som gjør dette + Girkasse festene er litt for harde. Har og feil melding på Lmm enn og kjølevannstempen står konstant på 80 Grader. Dette trur dei er feilen ? Noe innspill? Synes det er merkelig at eg ikkje har merket noe sjøl med ujevn motorgange? Men leste i forige eiger sin tråd at han syns den gjekk dårligere før og aldri fant ut av dette ? Kan dette ha noen sammenheng? Lyspunkte: at det va veldig bra komp. i hver sylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Det er i hvertfall noe du bør fikse hvis du tenker å få det du forlanger. Noe som er viktig når du har en så strøken bil som du har, er at det er i orden, også driftsmessig...... Syns nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Det er i hvertfall noe du bør fikse hvis du tenker å få det du forlanger. Noe som er viktig når du har en så strøken bil som du har, er at det er i orden, også driftsmessig...... Syns nå jeg da Klart det skal fikses, hva trur du da? Er jo en grunn for eg leverte den inn så eg sko få fikset det fortest mulig. Men tenkte at den ikkje blei solgt på dagen derfor blei annonsen lagt ut før. Men viss ingen vil ha den så beholder eg den bare sjøl. Har egentlig veldig lyst til å beholde den sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Men viss ingen vil ha den så beholder eg den bare sjøl. Har egentlig veldig lyst til å beholde den sjøl.. Da ser jeg ingen problemer, og saken er veldig enkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Men viss ingen vil ha den så beholder eg den bare sjøl. Har egentlig veldig lyst til å beholde den sjøl.. Da ser jeg ingen problemer, og saken er veldig enkel? Haha, nei e vel ingen problem her! 7304 som har sitt annonsen på 5 dager og en som virker litt interessert, resten vil bare kjøpe felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 fikk du solgt bilen alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Står den blir beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 fikk du solgt bilen alt? Har hatt utrolig mye tlf er på bilen 2-3 stykker som har ringt hver dag. Har vel 1 som er ganske intr i bilen. Så har eg sikkert fått 25 tlf er om folk som vil kjøpe felger/motor osv. Men har fått så mye kjeft nå at eg velger å beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Står den blir beholdt Riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja gutten har endelig tatt til vet, etter mye motstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 bra valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja gutten har endelig tatt til vet, etter mye motstand! Tar aldri til vet eg vettu, alltid noe nytt som frister Men som avtalt viss eg beholdt bilen skal du skru for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Mens eg venter på bilen fekk eg tatt noen bilder av motoren. (Dårlige mobil bilder) Litt ekstra deler, alltid kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 bra at du beholder den. ville blitt vanskelig å finne en så pen e34 om du skulle angre : ) har litt lyst på denne selv jeg. men alltid like irriterende når man skal selge noe, også ringer det masse fjøs folk og skal bytte i traktorer, dekk, tilhengere etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 bra at du beholder den. ville blitt vanskelig å finne en så pen e34 om du skulle angre : ) har litt lyst på denne selv jeg. men alltid like irriterende når man skal selge noe, også ringer det masse fjøs folk og skal bytte i traktorer, dekk, tilhengere etc Ja er veldig redd for at eg ville angret meg ihel. Har hatt heilt sykt med henvendelser på felger/motor. Så skrev eg i annonsen at FELGER/MOTOR SELGES IKKJE! men forsatt sendte folk mail å ringte meg. Da skrev eg bare kom å hent dei for 80.000kr. Har skrevet hvilken biler eg kunne tenke meg i innbytte, men folk klarer ikkje å lese dei kommer med E30, 520D, E46 320 i innbytte forslag. Hadde vel 1 som va interessert å ville komme over helgen å se på den og en som hadde en 535 E61 men den hadde alt for høg km stand. Va nok litt for rask med å legge den ut for salg, men sliter med helsa så vi får se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå