torbfer Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Fornøyd nå? Det er ingenting som haster for meg.. Har skrevet viss noen er intr. kan dei kontakte meg på pm eller tlf for meir info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Kjedelig Fiks den opp.. det er den verd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Denne må du jo fikse! Få verksted til å jigge rammevangen for deg, så ordner du resten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Aj, det så ikke helt bra ut! Johnja og JakobM5 er kandidater for å kjøpe og fikse denne vil jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Tror nok nåværende eier er riktig kandidat jeg, bare han får igjen motivasjonen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Bedre å bruke tid på den enn å selge den altfor billig. Man trenger ikke å haste seg gjennom oppretting av en slik bil, bedre å ta seg god tid og få den på veien om et år f.eks. Leit å se og høre om bilen, men den blir nok like fin igjen skal du se! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ser ut som det har smelt godt her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Har vert stor interesse av folk som vil kjøpe bilen etter eg nevnte det i tråden. Men har bestemt meg for å tenke nøye igjennom det. Har vel 3-4 stykker som nesten er klar til å hente bilen viss eg bestemmer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Neeeeeeeiiiii DETTE var trist og se:-( ikke selg den fiks den opp.. Må slutte og bytte så mye eiere no.. Synd og se norges riktigste e34 m5 slik som dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Neeeeeeeiiiii DETTE var trist og se:-( ikke selg den fiks den opp.. Må slutte og bytte så mye eiere no.. Synd og se norges riktigste e34 m5 slik som dette... Word!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Neeeeeeeiiiii DETTE var trist og se:-( ikke selg den fiks den opp.. Må slutte og bytte så mye eiere no.. Synd og se norges riktigste e34 m5 slik som dette... Word!!! kjøp den igjen torbjørn og bygg snelle på den, vet du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Neeeeeeeiiiii DETTE var trist og se:-( ikke selg den fiks den opp.. Må slutte og bytte så mye eiere no.. Synd og se norges riktigste e34 m5 slik som dette... Word!!! kjøp den igjen torbjørn og bygg snelle på den, vet du har lyst Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt en annen bil på gang nå, så hadde jeg kjøpt den på flekken! No doubt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Såvidt jeg kunne se så selger forsikringselskapet denne nå... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Såvidt jeg kunne se så selger forsikringselskapet denne nå...sent by me, with Tapatalk 2 :S link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kun for verksteder med innlogging, men forsikringsbiler.no sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå