Evenol Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kun for verksteder med innlogging, men forsikringsbiler.nosent by me, with Tapatalk 2 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kun for verksteder med innlogging, men forsikringsbiler.nosent by me, with Tapatalk 2 Vil det si at den er kondemnert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det er lukket budsystem, så ikke mulig å se hva den går for. Så på det før helgen, mener det lå en takst på noe over 100 lapper i skade...? Mulig jeg husker feil beløp... litt glemsk. Ja, det betyr vel kondemnert. Men er fullt mulig å bygge opp igjen. Men er det selskapet som selger den, er det kun til godkjent verksted. Men er fjernet fra siden, da har vel enten eier bedt om å beholde den, eller den er solgt. Men dette vel eier best. sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det er lukket budsystem, så ikke mulig å se hva den går for. Så på det før helgen, mener det lå en takst på noe over 100 lapper i skade...? Mulig jeg husker feil beløp... litt glemsk. Ja, det betyr vel kondemnert. Men er fullt mulig å bygge opp igjen. Men er det selskapet som selger den, er det kun til godkjent verksted. Men er fjernet fra siden, da har vel enten eier bedt om å beholde den, eller den er solgt. Men dette vel eier best. sent by me, with Tapatalk 2 jaja, da er vel denne bilen historie. hvertfall i hendene til trådstarter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Detta var da ett trist syn. Ikke helt køart å lese meg til hva som skjedde? Har siklet på denne flere ganger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det er lukket budsystem, så ikke mulig å se hva den går for. Så på det før helgen, mener det lå en takst på noe over 100 lapper i skade...? Mulig jeg husker feil beløp... litt glemsk. Ja, det betyr vel kondemnert. Men er fullt mulig å bygge opp igjen. Men er det selskapet som selger den, er det kun til godkjent verksted. Men er fjernet fra siden, da har vel enten eier bedt om å beholde den, eller den er solgt. Men dette vel eier best. sent by me, with Tapatalk 2 jaja, da er vel denne bilen historie. hvertfall i hendene til trådstarter.. Nei, om han har bedt om å beholde "vraket", står han fritt til å gjøre hva han vil. Reparere, kjøre med den som den er, om den er trafikksikker, selge, henge den på veggen til spott og spe. Jeg hadde bygd den opp igjen. sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kan hvertfall til dere som lurer, informere om at bilen ikke er kondemnert og fremdeles er i eie hos trådstarter, som har en del å tenke på nå for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Åh, di siste sidene her er trist lesestoff for alle BMW interesserte... Håper at bilen blir rettet og komt seg på veien igjen! Ene kompisen min eier den røde e34 M5'n som denne ofte var avbildet sammen med, men jeg må nok si at den er hakke "vassere" den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Åh, di siste sidene her er trist lesestoff for alle BMW interesserte... Håper at bilen blir rettet og komt seg på veien igjen! Ene kompisen min eier den røde e34 M5'n som denne ofte var avbildet sammen med, men jeg må nok si at den er hakke "vassere" den her Ofte og ofte.... En gang har det blitt tatt bilder av de bilene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Åh, di siste sidene her er trist lesestoff for alle BMW interesserte... Håper at bilen blir rettet og komt seg på veien igjen! Ene kompisen min eier den røde e34 M5'n som denne ofte var avbildet sammen med, men jeg må nok si at den er hakke "vassere" den her Ofte og ofte.... En gang har det blitt tatt bilder av de bilene sammen [ Bilde ] Oisann, unnskyld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Bilen er ikkje kondemnert nei.. Men det skjer lite her fortiden;) Har andre ting som er viktigere å tenke på fortiden, men fekk i det minste vasket å tatt en shining på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Nice;-) trodde et øyeblikk at jeg skulle få kjøpe denne men, sjønner du tviler litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Nice;-) trodde et øyeblikk at jeg skulle få kjøpe denne men, sjønner du tviler litt;) Må bare beklage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Motoren på vei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå