torbfer Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Noen bilder som er tatt i det siste, har vert lite flink med kamera fortiden.Ellers er det elendig kvalitet på bildene, tatt med en dårlig tlf. Markus tok en tur innom meg på jobb for å vaske av det nya glise sitt. Beivakongen, Haug og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Snart tid for skole.. En del her inne vett vel eg skal studere fra høsten av så då måtte noen av bilene vike plass, her har begge bilene mine fått litt stell og er forhåpentligvis klar for nye eiere. 1 juli overtar eg leiligheten i sommerrogata Kristiansand, blir nok roligt fra min side her inne dei neste årene. Så får vi se hva som blir handlet inn til skolebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Snart tid for skole.. En del her inne vett vel eg skal studere fra høsten av så då måtte noen av bilene vike plass, her har begge bilene mine fått litt stell og er forhåpentligvis klar for nye eiere. IMG_0117.JPG 1 juli overtar eg leiligheten i sommerrogata Kristiansand, blir nok roligt fra min side her inne dei neste årene. Så får vi se hva som blir handlet inn til skolebil tar du bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 tar du bytte? Hva mener du ? M5 en er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Det var vel litt trist å kvitte deg med m5 en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Derfor jeg ikke fant annonsa ja! Skulle vise den til en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Det var vel litt trist å kvitte deg med m5 en? Trist va bare forbokstaven Men blei for dyrt å sitte med 3 biler og bolig her i sveio når eg skal studere i 2-3 år i kr.sand. Ikkje heilt gratis å bo sentralt i kr.sand heller Men kommer sterkt tilbake! Derfor jeg ikke fant annonsa ja! Skulle vise den til en kompis Stemmer nok det blei slettet for en god uke siden.. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Blei den solgt noenlunde lokalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Va flotte den blåe e92'n over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Trist va bare forbokstaven, satt langt inne når eg gidde nøkklene ifra meg Men blei for dyrt å sitte med 3 biler og bolig her i sveio når eg skal studere i 2-3 år i kr.sand. Ikkje heilt gratis å bo sentralt i kr.sand heller Men kommer sterkt tilbake! Stemmer nok det blei slettet for en god uke siden.. Du får si ifra så kan du sitte på med 540n min ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Solgt til forummedlemm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Blei den solgt noenlunde lokalt? Nope Va flotte den blåe e92'n over her Ja flott langt ifra Du får si ifra så kan du sitte på med 540n min ★sent from my wifi microwave★ Trur eg må få meg en luftetur ja Får hilse på deg når eg kommer meg til hovedstaden Solgt til forummedlemm? Nope det tviler eg på, en eldre mann med litt sen 40 års krise? 48 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Ferie i München! BMW welt idag:) Fleire bilder kommer når eg er tilbake fra ferie. aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Pga useriøs kjøper legges bilen ut for salg igjen. Fått depositum, vert å prøvekjørt bilen, sko bare levere bilen inn til detaling før han hentet den.. Nå har det gått snart 2 mnd uten at eg har hørt noe fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Bilen fungerer smertefritt, vert i bergen med den 2 ganger den siste mnd og fått kjørt den noen mil.Hadde det ikkje vert for at eg skal på skolen hadde den blitt beholdt, men frister å kjøpe meg noe nyere som f.eks e90, e92, e60/61 til skolebil. Syns E46 en eg har blir litt for kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå