Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på å bare bestille mellom og bak potte nå i første omgang og se hvordan de blir.

Er litt usikker på om de gir mye finere lyd? trur eg vil ha kat men kanskje eg skal kjøpe en racing kat i supersprint og..

Du vett ikkje om noen andre sider som kan selge dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale kun eisenmann bakpotte også, kjørt med det på en 3.8

Ufattelig pen lyd, og uten tvil verdt pengene!:)

Så det blei mye finere lyd med å kun bytte ut bakpotta?

Regner med at du får grom nok lyd ved å bare bytte bakpotte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale kun eisenmann bakpotte også, kjørt med det på en 3.8

Ufattelig pen lyd, og uten tvil verdt pengene!:)

Så det blei mye finere lyd med å kun bytte ut bakpotta?

Regner med at du får grom nok lyd ved å bare bytte bakpotte ja.

Iallefall etter min erfaring, er du ikkje fornøgd kan du alltid kjøpe mer eksos deler.

Eisenmann gir utrolig fin lyd i 3.8 literen, samtidig når du drar på "skriker" den godt til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips :)

Har vert en travel kveld dette, 3 halv voksne folk som har vert å lysket rundt hallen i heila kveld, kom kjørende ned å då stakk dei av. har vert i område fra kl va 18.00 - kl 23.00 tok eg min siste tur nedom for kvelden og eg traff en bilen i ein J***** fart rett før eg måtte svinge av veien.

Dette er en plass som er så øde som det går ann og finne og vi har ikkje sagt kor bilene står til 1 person.

Begynner å bli litt skeptisk nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur kanskje jeg ville hentet hjem bilen :// man vet faen meg aldri. stikk nedom ett par ganger i løpet av natten da iallefall. sett på utelys der også. så blir det kanskje litt vanskeligere for de å titte inn (om de er vinduer da)

og som nevnt over, alarm er en veldig god sikkerhet. det skremmer bort de fleste. kanskje vært lurt med noe skikkelig brannvarsling i samme slengen... ? ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang eksos. har hørt jacobm5 sin e39m5.. heeeeelt rått! rene magien når man gir på der :applause:

hørte en e38 735 med supersprint en gang. den var veldig stille. men ble endel grommere når han tok av kattene. men jalla å fjerne kattene mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt på utelys ja, vinduet er dekket til sånn at ingen kan se inn..

Har tenkt på kamera som sender bilder når noe bevege seg, men sko kanskje hatt noe tilkoblet securitas men dei er vel ikkje der før bilene er vekke.. det er og bom langt oppe før hallen , men den er vel ikkje vanskelig å kappe av viss det er rette typene.. Skal snart bort en tur igjen, men frykter dei er skeptiske til å gjør noe i natt siden det har vert så mye trafikk ned der idag, men dei kan jo planlegge noe en annen natt.

Dette er en plass som det Aldri er folk på jaffal ikkje i mørket.

Er kun eigerene som er nede ett par ganger i uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang eksos. har hørt jacobm5 sin e39m5.. heeeeelt rått! rene magien når man gir på der :applause:

hørte en e38 735 med supersprint en gang. den var veldig stille. men ble endel grommere når han tok av kattene. men jalla å fjerne kattene mener nå jeg.

Eg og synes det er litt jalla og fjerne katten. Kanskje eg skal gå for kun bakpotta og se hvordan det blir, vil ikkje at det skal bråke for mye heller, men skal brøle når du trør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...